No SSO cookie

Conceptul Peugeot 508

voteaza
(0/ 0)
Conceptul Peugeot 508
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Peugeot a prezentat imagini oficiale cu noul concept 5 by Peugeot. Conceptul este baza noului model Peugeot 508.

 
 
Noul concept 5 by Peugeot va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Conceptul 5 by Peugeot prefigureaza noul Peugeot 508, care va fi prezentat in forma sa de productie cel mai probabil in toamna, la Salonul Auto de la Paris. 

 Noul Peugeot 508 va inlocui atat modelul 407, cat si modelul 607. Peugeot 508 se va plasa ca si dimensiune intre modelele amintite anterior. Peugeot renunta la 607 datorita nepopularitatii acestui model, acesta nereusind sa fie un rival competitiv pentru Audi A6.


  Modelul 508 este cu 42 de mm mai scurt decat 607 si cu 168 mm mai lung decat modelul 407. Ca si comparatie, noul Peugeot 508 va fi cu 10 cm mai lung decat Volkswagenul Passat. Rivalii principali ai modelului nipon se anunta a fi Ford Mondeo si Opel Insignia. La fel ca si conceptul SR1, noul concept 5 by Peugeot are linii elegante si cursive, Peugeot declarand ca aceasta este noua directie aleasa de compania franceza. Conceptul prezinta un nou design de grila, partea frontala ducandu-ne cu gandul la Jaguar-ul XK.

In ceea ce priveste motorizarea, conceptul 5 by Peugeot foloseste aceasi tehnologie ca si SR1, si anume tehnologia Hybird4. Puterea este oferita de un propulsor HDi de 2.0 litri de 163 CP amplasat frontal, iar in spate de un motor electric de 37 CP. Puterea totala dezvoltata este de 200 CP, iar consumul este de 3.8 litri/100 km. In ceea ce priveste emisiile, datorita noii tehnologii, produce doar 99 g CO2/km cu ambele propulsoare si 0 g CO2/km pe modul electric.  

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9337 :: 22.2MB