No SSO cookie

Chrysler cauta din nou bani de imprumut

voteaza
(0/ 0)
Chrysler cauta din nou bani de imprumut
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul american Chrysler doreste sa atraga o noua linie de credit, de doua pana la trei miliarde de dolari, pentru a putea refinanta imprumutul de peste 7 miliarde de dolari obtinut acum doi ani de la guvernele Statelor Unite si Canadei.

 
 
 

Potrivit Reuters, Consiliul Director al grupului american a initiat o serie de negocieri cu Goldman Sachs si alte institutii financiare pentru a o ajuta sa restructureze cele 5,8 miliarde de dolari datorati Trezoreriei Statelor Unite si cei peste 1,3 miliarde de dolari imprumutati de la Guvernul canadian.

 

Motivul principal pentru care Chrysler doreste sa refinanteze cele doua imprumuturi sunt ratele prea mari ale dobanzilor, nivelul acestora variind intre 7 si 20,4%. Reamintim ca in timpul procedurii de faliment din 2009, Chrysler a mai cerut o linie de credit de la Departamentul Energiei, de 3,5 miliarde de dolari, care sa il ajute in dezvoltarea de automobile mai mici si mai eficiente, insa deocamdata acel imprumut nu a fost aprobat.

 

In 2010, Chrysler a platit dobanzi, la imprumuturile deja contractate, de 1,23 miliarde de dolari adica aproape dublul profitului operational, de 763 milioane de solari.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3433 :: 22.19MB