Potrivit Reuters, Consiliul Director al grupului american a initiat o serie de negocieri cu Goldman Sachs si alte institutii financiare pentru a o ajuta sa restructureze cele 5,8 miliarde de dolari datorati Trezoreriei Statelor Unite si cei peste 1,3 miliarde de dolari imprumutati de la Guvernul canadian.
Motivul principal pentru care Chrysler doreste sa refinanteze cele doua imprumuturi sunt ratele prea mari ale dobanzilor, nivelul acestora variind intre 7 si 20,4%. Reamintim ca in timpul procedurii de faliment din 2009, Chrysler a mai cerut o linie de credit de la Departamentul Energiei, de 3,5 miliarde de dolari, care sa il ajute in dezvoltarea de automobile mai mici si mai eficiente, insa deocamdata acel imprumut nu a fost aprobat.
In 2010, Chrysler a platit dobanzi, la imprumuturile deja contractate, de 1,23 miliarde de dolari adica aproape dublul profitului operational, de 763 milioane de solari.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!