No SSO cookie

China a devenit a doua piata de masini noi dupa SUA, depasind Japonia

voteaza
(0/ 0)
China a devenit a doua piata de masini noi dupa SUA, depasind Japonia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

China a depasit Japonia in 2006, devenind a doua piata mondiala pentru vanzarea de automobile noi, cu 7,2 milioane unitati vandute, fiind depasita doar de Statele Unite ale Americii (SUA), a anuntat Asociatia Constructorilor de Automobile din China, informeaza EFE.

 
 
In contrast cu ceea ce se intampla in SUA, vanzarile de masini noi din tara asiatica au fost de trei ori mai mari de decat cele de vehicule folosite.
Constructorii chinezi au produs anul trecut 7,28 milioane de vehicule, cu o crestere de 27,32 procente fata de 2005.

Dintre acestea 5,23 milioane au fost de persoane, din care s-au vandut 5,18 milioane, in timp ce restul au fost autovehicule comerciale, care au totalizat vanzari de 2,04 milioane. 83,9 la suta din vanzari au fost acaparate de principalii 10 producatori de automobile, dintre care primii trei au fost Shanghai Automotive Industry Corp., First Automobile Work si Dong Feng Motor Corp, toti producatori de masini straine. Primul producator de automobile nationale din clasament a fost Chery Automobile Co. Ltd., care a vandut 302.500 unitati, urmat, pe locul 10, de grupul Geely, cu 204.400 unitati vandute.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2222 :: 22.17MB