No SSO cookie

Chevrolet Cruze prezinta sistemul flexibil de activare a airbagului pentru sofer

voteaza
(5/ 1)
Chevrolet Cruze prezinta sistemul flexibil de activare a airbagului pentru sofer
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Datorita sistemului inteligent, sedanul compact isi pastreaza punctajul total de 5 stele obtinut la testele de impact.

 
 

Modelul Chevrolet Cruze 2013 include primul airbag pentru sofer prevazut cu sistem flexibil de activare, o premiera pentru industria auto, proiectat pentru o functionare mai eficienta si pentru asigurarea unei protectii la impact echivalente celei oferite de sistemele de airbaguri mai scumpe si mai complexe.


De curand, Administratia Nationala a Sigurantei Traficului pe Autostrada (NHTSA) a testat modelul Cruze 2013 echipat cu noua tehnologie pentru airbaguri in cadrul programului de evaluare a autovehiculelor noi. In cadrul testelor NHTSA, modelul Cruze a primit punctajul total maxim de 5 stele, acelasi punctaj pe care l-a primit in 2011 si 2012, atunci cand modelul de mici dimensiuni era echipat cu un sistem de airbaguri cu declansare in doua trepte.

Spre deosebire de airbagurile cu declansare in doua trepte mai complexe, ce utilizeaza un inflater pentru impacturi la viteze reduse si altul pentru impacturi la viteze mari, noul „airbag inteligent” cu declansare intr-o singura etapa montat pe modelul Cruze utilizeaza un singur inflater cu putere mai mica ce gestioneaza fortele de impact aparute atat la impacturile la viteza redusa, cat si in cazul celor la viteza mare. Duza flexibila a sistemului mai compact si mai usor reduce riscul leziunilor provocate de umflarea airbagului, permitand energiei cinetice generate de miscarea inainte a soferului sa impinga aerul in afara si sa il elimine complet.

Testele efectuate de GM demonstreaza ca airbagul cu declansare intr-o singura etapa le asigura soferilor de diferite staturi o amortizare excelenta, indiferent de viteza la care are loc impactul.
„Aceasta tehnologie noua pentru airbaguri reprezinta o metoda inteligenta de gestionare a fortelor de impact, fiind unul dintre ingredientele ce asigura succesul permanent al modelului Cruze la testele de siguranta,” a declarat Gay Kent, director general al departamentului GM de siguranta si rezistenta la impact a autovehiculelor. „Ultimul punctaj obtinut la testele de siguranta reflecta increderea noastra in aceste tehnologii de siguranta noi, pe care le vom implementa si pe alte modele si in rezistenta generala la impact.”

Sistemul flexibil de activare a airbagului pentru sofer, prezentat pe modelul Cruze, reprezinta cea de-a doua tehnologie noua pentru airbaguri lansata de General Motors in 2013. Noul crossover Chevrolet Traverse a contribuit la lansarea in premiera in industrie a airbagului central fata, un sistem de retinere pneumatic proiectat pentru a proteja soferii si pasagerii din fata in cazul impacturilor laterale ce afecteaza ocupantul de pe partea opusa celei lovite.
GM si Takata, furnizorul de dispozitive de siguranta, au dezvoltat in parteneriat airbagul pentru sofer prevazut cu sistem flexibil de activare si airbagul central fata.
Modelul Cruze 2013 ofera in continuare mai multe dotari de siguranta standard decat multe alte autovehicule din clasa sa si ilustreaza angajamentul permanent al marcii Chevrolet fata de siguranta – inainte, in timpul si dupa impact.

De asemenea, modelul Cruze 2013 a primit cele mai bune punctaje posibile, avand un comportament „optim” in cadrul testelor de siguranta in caz de impact frontal, lateral, spate si la rasturnare, efectuate de Institutul de Asigurari pentru Siguranta pe Autostrazi, care a desemnat modelul Cruze cea mai buna alegere in materie de siguranta, atat in anul 2011, cat si in 2012.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2263 :: 22.18MB