No SSO cookie

Chevrolet a prezentat conceptul Volt MPV5

voteaza
(0/ 0)
Chevrolet a prezentat conceptul Volt MPV5
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chevrolet a prezentat la Salonul Auto de la Beijing noul concept Volt MPV5.

 
 

Pentru a pregati sosirea modelului Volt, Chevrolet profita de Salonul Auto China 2010, de la Beijing, pentru a lansa prototipul electric Volt MPV5. Prototipul crossover multifunctional cu cinci locuri demonstreaza potentialul sistemului de propulsie Voltec utilizand aceeasi baza ca modelul Volt, pentru un autovehicul electric care nu consuma benzina si care nu emite noxe.


Stilul prototipului Volt MPV5 imprumuta elemente de design si aerodinamica de la modelul Chevrolet Volt. Partea din fata a acestui model se numara printre cele mai aerodinamice dintre toate autovehiculele crossover datorita grilei sale inchise si spoilerului fata inferior care a fost optimizat din punct de vedere aerodinamic, ambele contribuind la reducerea consumului de carburant. Un invelis compact pentru partea inferioara a caroseriei, impreuna cu capacele culbutoarelor, lampile spate usor pliate si lamele create special pentru sectiunea din spate, ajuta si ele prototipul Volt MPV5 sa inainteze cu usurinta. Atentia deosebita acordata caracteristicilor aerodinamice permite o autonomie mai mare bazata exclusiv pe energie electrica.


Prototipul Volt MPV5 preia designul eficient al modelului Chevrolet Volt si-l adapteaza la caracteristicile familiei de autovehicule din segmentul crossover. Acesta este identificat imediat ca un membru autentic al familiei Chevrolet,” a declarat Bob Boniface, Directorul Design Exterior Crossover pentru GM North America, a carui echipa a lucrat la prototipul Volt MPV5 impreuna cu membri ai studioului de design GM din Australia.
 

Dimensiunile modelului Volt MPV5 ofera pasagerilor mai mult confort. Desi ampatamentul de 2.760 mm al prototipului Volt MPV5 este cu doar 15 mm mai lung decat cel al modelului Chevrolet Volt, caroseria este cu 181 mm mai lunga (4.585 mm), cu 73 mm mai lata (1.871 mm) si cu 182 mm mai inalta (1.612 mm). In interior, prototipul Volt MPV5 preia consola centrala si panoul de instrumente de la Volt, precum si scaunele remarcabile ale acestuia, cu tapiterie din piele in doua culori. Datorita dimensiunii modelului Volt MPV5, confortul pasagerilor nu este lasat pe locul doi. O caracteristica tipica pentru modelele crossover ale marcii Chevrolet este pozitia scaunelor prototipului Volt MPV5, care ofera un nivel maximum de confort si flexibilitate, inclusiv conditii mai bune la urcare si coborarea din autovehicul.
 

In ceea ce priveste incarcatura, prototipul Volt MPV5 duce mai departe traditia crossover datorita sistemului de rabatare si pliere a celui de-al doilea rand de scaune, care asigura un volum de pana la 1.764,1 litri pentru spatiul de incarcare cand scaunele sunt rabatate si de 863,7 litri in spatele acestora.

Sistemul de propulsie electrica Voltec asigura un impact redus asupra mediului

Prototipul Volt MPV5 utilizeaza acelasi sistem de propulsie Voltec ca si modelul Chevrolet Volt, inclusiv un generator cu motor de capacitate mai mare pentru extinderea autonomiei si eliminarea „nelinistii provocate de autonomia de carburant”. O baterie litiu-ion de 16 kWh in forma de T asigura alimentarea cu energie electrica a unitatii.


Flexibilitatea sistemului Voltec permite prototipului Volt MPV5 sa respecte toate cerintele privind viteza maxima si accelerarea. iar autovehiculul cu cinci locuri poate sa ruleze pe distante de pana la 51,5 km exclusiv pe baza sistemului electric de propulsie. Aceasta cifra reprezinta dublul distantei medii pe care o parcurge zilnic un navetist urban din China. Cand bateria se descarca, un generator cu motor pe benzina de 1,4 litri ajuta la incarcarea acesteia si asigura propulsia electrica pe o distanta de pana la 482 km.

Prototipul Volt MPV5 prezinta flexibilitatea sistemului de propulsie Voltec, care poate genera suficienta energie electrica pentru a propulsa o serie de diferite autovehicule, de la o berlina compacta precum modelul Volt si pana la modele crossover precum prototipul Volt MPV5,” a declarat Doug Parks, Director Executiv pentru Linia Internationala de Autovehicule si Inginer-sef International pentru divizia de Autovehicule Electrice a GM.

 

 

GM continua sa faca progrese in China in domeniul electrificarii prin derularea de operatiuni de cercetare si dezvoltare. Compania a inaugurat la Beijing China Automotive Energy Research Center (Centrul de cercetare privind energia pentru autovehicule din China - CAERC). Este pusa la punct o strategie completa privind energia necesara pentru autovehicule la nivelul intregii Chine prin colaborarea cu SAIC si Universitatea Tsinghua.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2506 :: 22.17MB