No SSO cookie

Cererea de masini noi pe pietele europene ar urma sa stagneze in 2007

voteaza
(0/ 0)
Cererea de masini noi pe pietele europene ar urma sa stagneze in 2007
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cererea de masini ar urma sa stagneze in 2007 in cele 27 de tari membre ale Uniunii Europene, potrivit unui comunicat difuzat marti, la Bruxelles, de Asociatia constructorilor de automobile europeni (ACEA).

 
 
Asociatia anticipeaza ca piata italiana ar putea sa-si mentina insa dinamismul, gratie facilitatilor de cumparare a autovehiculelor noi initiate de guvernul italian la sfarsitul lui 2006. In ceea ce priveste piata franceza, aceasta ar urma sa se redreseze usor, in timp ce Spania si Marea Britanie ar urma sa 'ramana, probabil, putin la coada'.

Si Germania ar urma sa 'suporte consecintele cresterii TVA' care a determinat o scadere importanta a inmatricularilor de masini noi. Totusi, in aceasta tara, estimeaza ACEA, 'vanzarile de masini noi ar urma sa fie reluate pentru restul anului 2007, precum si in 2008, gratie sosirii pe piata de noi modele si in asteptarea de masuri fiscale favorabile.

Cresterea substantiala a vanzarilor ar urma sa continue in noile state membre. Dar numarul masinilor vandute in aceste tari ramane inca foarte marginal, comparativ cu cele 12 milioane de automobile vandute in fiecare luna pe cele cinci principale piete europene (Germania, Franta, Spania, Italia si Marea Britanie).

Astfel, in aprilie 2007, in 10 din cele 12 noi state membre intrate din mai 2004 in UE au fost inregistrate putin sub 10.000 masini noi, fata de un milion in cele 15 vechi state membre.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2247 :: 22.17MB