No SSO cookie

Cele 10 finaliste pentru titlul de "Masina Anului 2009 in Romania"!

voteaza
(0/ 0)
Cele 10 finaliste pentru titlul de
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR) a ales cele 10 finaliste pentru acordarea titlului de "Masina Anului 2009 in Romania".

 
 

Juriul a desemnat si cele 10 candidate ramase in cursa pentru titlul de "Designul Anului 2009 in Romania" dar si cele doua SUV-uri care se bat pentru a fi alese "SUV-ul anului 2009 in Romania". Juriul este alcatuit din 12 jurnalisti din Bucuresti si cate unul din judetele tarii, respectiv un total de 36 de jurnalisti de specialitate. Fiecare dintre cei care voteaza are la dispozitie 25 de puncte pe care trebuie sa le atribuie la cel putin 5 modele. Punctajul maxim care poate fi acordat unui singur model este de 10 puncte.

Iata care sunt cele zece masini finaliste la cele trei sectiuni:

1) "Masina Anului 2009 in Romania"
Audi A4; Dacia Sandero; Honda Accord; Hyundai i10; Mazda 6; Mitsubishi Lancer; Opel Agila/Suzuki Splash; Renault Symbol; Subaru Forester; VW Tiguan

2) "Designul Anului 2009 in Romania"
Audi A4; BMW X6; Citroen C5; Jaguar XF; Honda Accord; Mitsubishi Lancer; Mazda 6; Skoda Superb; Volvo XC60; VW Scirocco

3) Titlul de "SUV-ul Anului 2009 in Romania" va fi acordat celui mai bine clasat SUV din finala. In acest an batalia se va da intre Subaru Forester si VW Tiguan. "Masina Anului 2008 in Romania" a fost desemnata Kia cee'd, iar "Masina Anului 2007 in Romania" a fost aleasa Opel Corsa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2176 :: 22.17MB