No SSO cookie

Ce drepturi aveti in fata organului de prevenire si control rutier

voteaza
(0/ 0)
Ce drepturi aveti in fata organului de prevenire si control rutier
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 

1. Trebuie sa se prezinte (ai dreptul sa-I ceri legitimatia, sa ti-o arate. Pe care este inscris numarul sau… E foarte folositor acesta…).

2. Sa-ti spuna motivul opririi(care este motivul: filtru organizat si cauta ei, sa zicem, alcool, benzina sau dude).

3. Daca este filtru, ai dreptul sa ceri ordinul de serviciu in care trebuie sa se regaseasca data si intre ce ore au voie sa faca filtru, strazile pe care actioneaza si numele persoanelor care participa din echipaj.

4. Actele se cer pe un motiv(legea nu mai permite sa se opreasca masini si apoi sa se caute motive de amenda).

5. Deci, la oprire, se comunica soferului motivul si nu poti fi sanctionat decat pe acel motiv(asta daca nu cumva ai portbagajul plin cu arme si doua cadavre legate la spate). Hm… Logic!

6. La amenda ai doua locuri unde semnezi: unul prin care recunosti fapta si al doilea ca iei la cunostinta de amenda. Sooo… puteti sa semnati ca luati la cunostinta de amenda… Dar sa nu recunasteti fapta, si sa-l convocati la Tribunal sub asistenta juridica pe dumnealui.

7. CEL MAI IMPORTANT: ori de cate ori aveti un necaz cu politia, fie noapte, fie zi, puteti sa sunati la 112(Apel National de Urgenta) si sa spuneti ca sunteti de echipajul cutare. In maximum 10 minute( in Capitala) apare un echipaj de la “Capitala” si astia nu se uita ca sunt colegi de-ai lor, vor face imediat un raport. Care poate fi totusi util la Tribunal…

Continuarea articolului AICI

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2045 :: 22.17MB