No SSO cookie

Casa Auto Bucuresti ofera service rapid pentru posesorii de Mercedes

voteaza
(0/ 0)
Casa Auto Bucuresti ofera service rapid pentru posesorii de Mercedes
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Societatea Casa Auto Bucureşti, partener autorizat DaimlerChrysler AG pentru distribuţia în România a mărcii Mercedes-Benz, a lansat ExpressService, informează un comunicat al companiei, remis site-ului www.masini.ro.

 
 
[poza1s]Începând din luna martie a acestui an, Casa Auto oferă un nou pachet de servicii, denumit ExpressService, constituit dintr-un set de operaţiuni al căror tip de execuţie este de maxim două ore, astfel încât clienţii să îşi poată pune la punct autovehiculul în cel mai scurt timp.
„Am ales pentru clienţii noştri mai multe operaţiuni legate de sistemul de frânare, eşapament, amortizoare, schimb de ulei, anvelope şi alte reparaţii care se pot realiza în intervale scurte de timp, astfel încât, după serviciile ExpressService, şoferul să poată circula cu maşina în condiţii sigure“, a spus Werner Brendel, şef service Casa Auto.
[poza2d]El a adăugat că pentru acest serviciu nu este nevoie de programare, că piesele de schimb utilizate sunt originale Mercedes-Benz şi calitatea serviciilor se ridică la standardele impuse ale producătorului. În plus, Casa Auto va oferi lunar pachete promoţionale, pentru anumite piese de schimb şi manoperă, care vor fi afişate la recepţia service-ului.
În luna martie, potrivit datelor furnizate de APIA, în România au fost 221 de noi posesori de vehicule Mercedes – Benz, astfel că, în primul trimestru al anului, numărul vehiculelor vândute de cunoscuta marcă germană se ridică la 594 de unităţi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1651 :: 18.66MB