No SSO cookie

Casa Auto Bucuresti extinde serviciile de service rapid

voteaza
(0/ 0)
Casa Auto Bucuresti extinde serviciile de service rapid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Casa Auto SRL - Bucureşti, partener autorizat DaimlerChrysler AG pentru marca Mercedes-Benz, extinde serviciile de service rapid din gama ExpressService. Astfel, incepând din luna iulie, vor beneficia de acest tip de servicii, pe lânga autoturisme, şi transporterele Mercedes-Benz, Sprinter şi Vito.

 
 
[poza1s] Express Service cuprinde o gamă de operaţiuni de service al căror timp de execuţie este de maxim două ore: operaţiuni legate de sistemul de frânare, eşapament, amortizoare, schimb de ulei, anvelope etc. Posesorii de autoturisme sau de autovehicule comerciale uşoare, Sprinter şi Vito, nu au nevoie de programare pentru a beneficia de acest serviciu, a anunţat şeful service Casa Auto Bucureşti, Cristian Mache. Acesta a mai precizat că societatea va oferi lunar pachete promoţionale, pentru anumite piese de schimb şi manoperă.
[poza2d] Casa Auto a lansat serviciul ExpressService în luna martie a acestui an. Casa Auto SRL este dealer autorizat Mercedes Benz, în calitate de partener al firmei Auto Rom - distribuitor general DaimlerChrysler AG, oferind servicii de vânzare şi service. Casa Auto are sedii în Bucureşti, Iaşi, Oradea şi Timişoara.
Mercedes Benz a vândut, în primele şase luni ale anului, 1096 maşini, dintre care 373 autoturisme si 168 autovehicule comerciale uşoare şi minibuze, potrivit datelor statistice furnizate de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1762 :: 18.66MB