No SSO cookie

Carlos Ghosn cere eliminarea primei de casare

voteaza
(0/ 0)
Carlos Ghosn cere eliminarea primei de casare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele Renault-Nissan a declarat ca programele "Rabla" care se deruleaza in tot mai multe state reprezinta o problema delicata pentru producatori iar prima de casare trebuie scoasa treptat din program.

 
 

Referindu-se la primele de casare acordate de guverne cumparatorilor de autovehicule noi, presedintele grupului Renault-Nissan s-a declarat nemultumit de aceasta solutie si a propus ca cei din industria auto sa ajute autoritatile la gasirea unei alternative. De asemenea, Carlos Ghosn propune ca eliminarea subventiei de stat sa fie treptata pentru ca producatorii sa nu fie afectati. Este limpede ca o eliminare brusca a primei va frana vanzarile, asa cum introducerea ei le-a impulsionat si a revigorat pietele auto din mai multe state, precum Germania sau Franta.

 

"Usor, usor, tarile vor scoate prima de casare, sper eu, intr-o maniera progresiva. In orice caz, aceasta eliminare trebuie facuta in cel mai delicat mod posibil. Industriasii trebuie sa ajute guvernanti sa gaseasca solutii mai bune. Dar criza economica va dura. Noi suntem in curs de reorganizare interna pentru a face fata unei crize economice lungi. Nu avem nicio intentie de a inchide facilitatile din Franta. Vom continua sa le adaptam si sa le reamenajam", a declarat Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, referindu-se si la situatia grupului pe care il conduce.

 

Catalin Dinu 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6806 :: 17.86MB