Referindu-se la primele de casare acordate de guverne cumparatorilor de autovehicule noi, presedintele grupului Renault-Nissan s-a declarat nemultumit de aceasta solutie si a propus ca cei din industria auto sa ajute autoritatile la gasirea unei alternative. De asemenea, Carlos Ghosn propune ca eliminarea subventiei de stat sa fie treptata pentru ca producatorii sa nu fie afectati. Este limpede ca o eliminare brusca a primei va frana vanzarile, asa cum introducerea ei le-a impulsionat si a revigorat pietele auto din mai multe state, precum Germania sau Franta.
"Usor, usor, tarile vor scoate prima de casare, sper eu, intr-o maniera progresiva. In orice caz, aceasta eliminare trebuie facuta in cel mai delicat mod posibil. Industriasii trebuie sa ajute guvernanti sa gaseasca solutii mai bune. Dar criza economica va dura. Noi suntem in curs de reorganizare interna pentru a face fata unei crize economice lungi. Nu avem nicio intentie de a inchide facilitatile din Franta. Vom continua sa le adaptam si sa le reamenajam", a declarat Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, referindu-se si la situatia grupului pe care il conduce.
Catalin Dinu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!