No SSO cookie

Carlos Ghosn cere eliminarea primei de casare

voteaza
(0/ 0)
Carlos Ghosn cere eliminarea primei de casare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele Renault-Nissan a declarat ca programele "Rabla" care se deruleaza in tot mai multe state reprezinta o problema delicata pentru producatori iar prima de casare trebuie scoasa treptat din program.

 
 

Referindu-se la primele de casare acordate de guverne cumparatorilor de autovehicule noi, presedintele grupului Renault-Nissan s-a declarat nemultumit de aceasta solutie si a propus ca cei din industria auto sa ajute autoritatile la gasirea unei alternative. De asemenea, Carlos Ghosn propune ca eliminarea subventiei de stat sa fie treptata pentru ca producatorii sa nu fie afectati. Este limpede ca o eliminare brusca a primei va frana vanzarile, asa cum introducerea ei le-a impulsionat si a revigorat pietele auto din mai multe state, precum Germania sau Franta.

 

"Usor, usor, tarile vor scoate prima de casare, sper eu, intr-o maniera progresiva. In orice caz, aceasta eliminare trebuie facuta in cel mai delicat mod posibil. Industriasii trebuie sa ajute guvernanti sa gaseasca solutii mai bune. Dar criza economica va dura. Noi suntem in curs de reorganizare interna pentru a face fata unei crize economice lungi. Nu avem nicio intentie de a inchide facilitatile din Franta. Vom continua sa le adaptam si sa le reamenajam", a declarat Carlos Ghosn, CEO Renault-Nissan, referindu-se si la situatia grupului pe care il conduce.

 

Catalin Dinu 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1789 :: 17.86MB