No SSO cookie

Calificative pentru instructorii auto de maine?

voteaza
(0/ 0)
Calificative pentru instructorii auto de maine?
Noutati-auto · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Precum ne-am prea bine obisnuit, viata are un ciudat fel de a "intoarce roata", fapt lesne de observat intr-un nou proiect de lege ce vizeaza instructorii auto...

 
 
Legea firii dictase intotdeauna ca instructorul era cel ce observa actiunile cursantului, urmand sa ia decizia daca trece sau nu respectivul examen. Iata insa, ca intr-un viitor nu foarte indepartat, situatia sa se schimbe drastic, instructorii auto in sine atingand statut de "supravegheati".

Astfel, conform unui nou proiect de lege european, care urmeaza a fi supus scrutinului, instructorii auto de pe teritoriul Uniunii Europene vor primi calificative, care calificative vor indica potentialilor clienti, intr-un mod estimativ desigur, sansele de "absolvire" in cazul in care ar alege respectivul instructor. Aceasta schimbare face parte dintr-un val de alte modificari propuse pentru a schimba cursurile de condus si examenele asociate acestora, pentru dobandirea permisului.

Numerosi experti indica insa potentiale probleme ce ar putea aparea drept urmare a implimentarii acestei modificari: introducerea pe strazi a unei generatii intregi de indivizi, trecuti prin scoala de soferi "de ochiul lumii", lipsindu-le orice farama de experienta de a-si manevra automobilele in siguranta. Problema ar surveni din dorinta fiecarui instructor in parte de a-si mentine calificativul cat mai sus, inlesnind cerintele si coborand mult stacheta de absolvire a cursului.

In ciuda opiniilor sceptice, numeroase voci au argumentat faptul ca, sistemul poate fi practic, atata timp cat cifrele sunt raportate la nivel local, si raportate la numarul de teste pe care fiecare elev in partea le-a sustinut inainte de absolvi, deoarece precum un reprezentant al firmei britanice BSM declara "nu poti spune ca instructorul A este mai bun decat instructorul B doar fiindca are mai multi cursanti care au trecut".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (4)

scris de Anonim

Este o greseala ! Pentru cei netalentati care i-au permisul cred ca vina apartine politistilor care practic "le pun carnetul in mana" din anumite motive ;-p Ce vina are instructorul daca "elevul" nu e talentat si da de 100 de ori examenul pana ia permisul ? Sau daca e netalentat si ia examenul din prima ? Este adevarat ca sunt si instructori care de abia stiu ei sa conduca. Pe cand se vor introduce calificative pentru politistii care le dau avizul pentru a face scoala de soferi ? %-P

scris de Anonim

in Suceava sunt instructori care ei se tin saracii de volan dar sa mai invete si pe altii sa conduca masina pe drumurile publice. Se atesteaza instructorii fara nici o proba practica doar cu niste teste (chestionare ) pe care respectivul le poate invata foarte usor pe de rost. Daca ai bacul luat si 5 ani vechime - de cand ai permisul - orice balbait poate sa devina instructor auto indiferent daca in acest timp a condus sau nu masina. O porcarie mai mare nici ca exista.La stiri: morti si raniti.

scris de Anonim

MACAR DE S-AR FACE CEVA IN DOMENIUL ASTA ! EXAMINATORII NU SE SCHIMBA ? CA SUNT JALNICI !!!

scris de Anonim

Referitor la supravegherea instructorilor cred ca ar fi bine. Nu cred ca este un lucru rau ,pentru ca de reusita examenului cursantilor tine si de pregatirea si de tactul instructorului. De aici rezulta conducatori auto cit mai pregatiti si implicit pentru protectia si disciplina in trafic trebuie sa beneficiem cu totii. Mai ales ca in ultima perioada s-au cam inmulti scolile de soferi , si instructorii si ar fi numai buna o triere mai ampla si oarecum variata pe mai multe criterii.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2697 :: 17.86MB