Buick se va extinde cu trei noi modele pe piata, anunta oficialii marcii americane. Buick va lansa in urmatorii ani un sedan si un crossover alaturi de noul model Regal, care va fi scos pe piata in urmatoarele luni.
In acest moment Buick se gaseste pe un trend ascendent gratie vanzarilor bune la sedanul de mari dimensiuni LaCrosse si la crossoverul Enclave. Oficialii Buick anunta ca strategia comapnie va fi schimbata pentru a-si putea indeplini obiectivul de dublare a vanzarilor in urmatorii ani.
Mai precis, Buick va renunta la nivelurile de echipare, care creau ierarhii in clasa premium si va schimba politica de marketing. Buick a avut pana in prezent o strategie cuminte, era un brand tacut, care sugera discretie pentru clienti discreti. Pentru a avansa pe piata, Buick are nevoie sa-si revigoreze aceasta strategie si intentioneaza sa vina cu produse noi accesibile unei game mai mari de clienti.
Sefii marcii detinute de GM spun ca Buick vrea sa atraga clientii care cumpara la Ikea si beau cafea la Starbucks, adica pe cei care-si doresc o masina de lux la un pret mic. Noul Buick Regal va fi cel mai batran model din gama Buick in 2013, strategia marcii premium din SUA urmand sa fie schimbata total.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!