No SSO cookie

Bugatti Veyron - Proba de foc Top Gear!

voteaza
(0/ 0)
Bugatti Veyron - Proba de foc Top Gear!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Oare cum s-a descurcat modelul Bugatti Veyron incadrul Power Lap-ului Top Gear?

 
 
De ani de zile, Power Lap-ul Top Gear a fost unul dintre principalele etaloane in functie de care erau cuantificate performantele diferitelor supermasini. Lista modelelor ce au detinut titlul de "cel mai rapid tur" include "nestemate" precum vehiculul suedez Koenigsegg CXX, Acari A10-ul britanic si Gumpert Appolo S, reprezentantul american si actualul campion. Cu toate acestea, inca de cand au infiintat cei de la Top Gear Power Lap-ul, atat publicul cat si criticii din lumea auto au dorit sa vada cum s-ar descurca un model anume pe aceasta pista. Numele vehicului este Bugatti Veyron si este considerat "bijuteria coroanei" in materie de performante si stil. Acum, firma Bugatti a dat in sfarsit unda verde celor de la Top Gear pentru a testa modelul Bugatti Veyron. In ciuda asteptarilor mari, in ciuda vuietului terifiant al motorului W16 si in ciuda calitatilor impresionante ale Stig-ului, soferul celor de la Top Gear, modelul Bugatti Veyron a reusit sa obtina un timp de doar 1 minut 18 secunde 3 sutimi, nefiind suficient pentru a detrona actualul record de 1:17.1, stabilit de catre Gumpert Appolo S.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2864 :: 17.86MB