No SSO cookie

Bugatti Veyron - Proba de foc Top Gear!

voteaza
(0/ 0)
Bugatti Veyron - Proba de foc Top Gear!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Oare cum s-a descurcat modelul Bugatti Veyron incadrul Power Lap-ului Top Gear?

 
 
De ani de zile, Power Lap-ul Top Gear a fost unul dintre principalele etaloane in functie de care erau cuantificate performantele diferitelor supermasini. Lista modelelor ce au detinut titlul de "cel mai rapid tur" include "nestemate" precum vehiculul suedez Koenigsegg CXX, Acari A10-ul britanic si Gumpert Appolo S, reprezentantul american si actualul campion. Cu toate acestea, inca de cand au infiintat cei de la Top Gear Power Lap-ul, atat publicul cat si criticii din lumea auto au dorit sa vada cum s-ar descurca un model anume pe aceasta pista. Numele vehicului este Bugatti Veyron si este considerat "bijuteria coroanei" in materie de performante si stil. Acum, firma Bugatti a dat in sfarsit unda verde celor de la Top Gear pentru a testa modelul Bugatti Veyron. In ciuda asteptarilor mari, in ciuda vuietului terifiant al motorului W16 si in ciuda calitatilor impresionante ale Stig-ului, soferul celor de la Top Gear, modelul Bugatti Veyron a reusit sa obtina un timp de doar 1 minut 18 secunde 3 sutimi, nefiind suficient pentru a detrona actualul record de 1:17.1, stabilit de catre Gumpert Appolo S.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5197 :: 17.86MB