No SSO cookie

Bugatti Veyoron, tocatorul de bani

voteaza
(0/ 0)
Bugatti Veyoron, tocatorul de bani
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Costurile de intretinere la Bugatti Veyron sunt mai mari decat ale unui avion cu reactie.

 
 
Exista facturi infricosatoare, facturi inspaimantatoare si facturile Bugatti Veyron. Cunoscut ca fiind un vehicul exotic si cu un pret pe masura, se pare ca Bugatti Veyron costa la fel de mult si din punctul de vedere al intretinerii. Adica, fara interventii majore, anual, posesorul unui astfel de supercar trebuie sa sacoata din buzunar 300.000 USD. Este atat de scump incat cei de la publicatia Autocar au afirmat ca pentru o ruta zilnica obisnuita ar fi mai ieftin sa detii un avion cu reactie particular.

Daca se iau in studiu rotile, spre exemplu, in SUA, anvelopele Michelin Pilot Sport 2s, avand combinatia unica Veyron, costa 30.000 USD, iar in Marea Britanie, costa 23.000 lire sterline (38.216 USD). Bugatti recomanda inlocuirea lor la aproximativa fiecare 4000 kilometri! Iar la fiecare 10.000 kilometri, Bugatti recomanda inlocuirea intregii roti, adica anvelopa si hanta, ceea ce costa in SUA, 50.000 USD!

In afara trenului de rulare, intretinerea logica si obisnuita, cu o vizita anuala la un service pentru verificari de rutina, mai necesita in jur de 20.000 USD.

Iar daca la toate acestea se mai adauga si valoarea asigurarii anuale si a impozitului, se poate afirma ca e mai ieftin sa detii un avion cu reactie, decat un Bugatti Veyron, desi acesta din urma e mai mult avion pe sosea, decat masina!

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de sandork

Bugatii e un avion pe 4 roti ... merita banii ..

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.6429 :: 17.81MB