No SSO cookie

Bugatti Veyoron, tocatorul de bani

voteaza
(0/ 0)
Bugatti Veyoron, tocatorul de bani
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Costurile de intretinere la Bugatti Veyron sunt mai mari decat ale unui avion cu reactie.

 
 
Exista facturi infricosatoare, facturi inspaimantatoare si facturile Bugatti Veyron. Cunoscut ca fiind un vehicul exotic si cu un pret pe masura, se pare ca Bugatti Veyron costa la fel de mult si din punctul de vedere al intretinerii. Adica, fara interventii majore, anual, posesorul unui astfel de supercar trebuie sa sacoata din buzunar 300.000 USD. Este atat de scump incat cei de la publicatia Autocar au afirmat ca pentru o ruta zilnica obisnuita ar fi mai ieftin sa detii un avion cu reactie particular.

Daca se iau in studiu rotile, spre exemplu, in SUA, anvelopele Michelin Pilot Sport 2s, avand combinatia unica Veyron, costa 30.000 USD, iar in Marea Britanie, costa 23.000 lire sterline (38.216 USD). Bugatti recomanda inlocuirea lor la aproximativa fiecare 4000 kilometri! Iar la fiecare 10.000 kilometri, Bugatti recomanda inlocuirea intregii roti, adica anvelopa si hanta, ceea ce costa in SUA, 50.000 USD!

In afara trenului de rulare, intretinerea logica si obisnuita, cu o vizita anuala la un service pentru verificari de rutina, mai necesita in jur de 20.000 USD.

Iar daca la toate acestea se mai adauga si valoarea asigurarii anuale si a impozitului, se poate afirma ca e mai ieftin sa detii un avion cu reactie, decat un Bugatti Veyron, desi acesta din urma e mai mult avion pe sosea, decat masina!

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de sandork

Bugatii e un avion pe 4 roti ... merita banii ..

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.9678 :: 17.89MB