No SSO cookie

Brabus Mercedes E-Klasse Coupe: 789 CP, 1420 Nm

voteaza
(0/ 0)
Brabus Mercedes E-Klasse Coupe: 789 CP, 1420 Nm
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ultimul tuning realizat de Brabus transforma radical modelul Mercedes E-Klasse Coupe dotat cu un motor V12 de 6.3 litri.

 
 

Brabus revine in prim-plan cu ultima realizare de exceptie: Mercedes E-Klasse Coupe tunat pana la 789 de cai putere. Unitatea de motorizare V12 de 6.3 litri dezvolta dupa tratamentul Brabus 789 de cai putere si un incredibil cuplu maxim de 1420 Nm.


In aceste conditii, sprintul 0 -100 km/h se face doar in 3,7 secunde iar viteza maxima ajunge la nivelul de 370 km/h. Chiar daca Brabus a facut o adevarata opera de arta sub capota lui Mercedes E-Klasse Coupe, tunerul de casa al constructorului din Stuttgart nu a ignorat modificarile de ordin estetic de la exterior sau interior.


Astfel, pe langa noul sistem de suspensie, noile frane si jante de 19 inch, Brabus a tinut sa-si impuna propria viziune asupra grilei frontale, a schimbat barele din fata si spate, a implementat un deflector si spoilere noi. Aerodinamica modelului tunat creste simtator, la fel cum creste si impresia sportiva de la interior.


Habitaclul exprima performanta prin scaunele imbracate in piele, volanul sport si insertiile de fibra de carbon din plansa de bord, consola centrala sau fatetele usilor. Noul Brabus Mercedes E-Klasse Coupe are un pret pe masura realizarilor tunerului german: 478.000 euro.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.1090 :: 17.89MB