No SSO cookie

Brabus loveste din nou

voteaza
(0/ 0)
Brabus loveste din nou
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cea mai rapida si cea mai puternica limuzina de lux din lume. Brabus S V12 S Biturbo 730cp, 1320Nm si 340km/h

 
 
[poza1s] La salonul Auto de la Geneva 2006 Brabus va celebra debutul celei mai rapide si mai puternice limuzina de lux din lume. Automobilul de mare performanta care atinge 340km/h, are la baza noul Mercedes S600 si este propulsat de un motor Brabus S V12 S Biturbo in 12 cilindri care dezvolta 730 cp (537kW) si un cuplu motor de 1320Nm la 2100 RPM, acest cuplu fiind limitat electronic la 1100Nm. Masina este capabila sa ajunga de la 0-100km/h in 4 secunde iar de la 0-200km/h in 11.9 secunde, viteza de varf de 340km/h fiind limitata electronic. Specialistii de la BRABUS au echipat motorul cu turbine de mari dimensiuni, un sistem de raciere mai eficient si un sistem de evacuare a gazelor ultraperformant din inox, care are la capat 4 tevi. Electronica motorului asigura o functionare fluenta a tuturor conponentelor. De esemenea aceasta asigura exploatarea la maxim a puterii si controleaza cantitatea noxelor evacuate. Puterea este transferata rotilor prin intermediul unei transmisii automata modificata, in 5 viteze. Pentru optimizarea tractiunii este disponibil un diferential blocabil BRABUS, toate componentele care alcatuiesc propulsia folosind uleiuri de mare performanta ARAL. [poza2s] BRABUS ofera de asemenea alte tuninguri pentru Mercedes S600 si S65. Lista incepe cu chitul de performanta T12 care poate scoate 580cp (419kW) si se termina cu chitul de performanta T65 S care poate impinge puterea motorului unui S65 pana la 715cp (526kW). Performanta extrema pe care o are BRABUS S V12 S Biturbo cere autovehicolului proprietati aerodinamice speciale. Designerii BRABUS au folosit tunelul de vant pentru a dezvolta o parte frontala speciala a masinii, forma rafinata a acesteia reducand ridicarea axei frontale ale autoturismului. Admisia aerului se face prin grila frontala de mari dimensiuni care optimizeaza racirea motorului si a franelor. Puterea mare a masinii este tinuta tot timpul in control de catre solutiile alese pentru roti, frane si suspensii.Acestea includ jante din aliaj usor cu diametrul de 20 sau 21 de inch. Ultima varianta sunt o solutie monoblock BRABUS de dimensiunea 9Jx21 inch pe puntea fata si de 10.5Jx21 inch pe puntea spate. Testele intensive au adus la alegerea ca furnizori pe cei de la Pirelli si Yokohama pentru anvelope de dimensiunea 255/30ZR21 pentru puntea fata si de 285/30ZR21 pentru puntea spate. [poza3s] Rotile de mari dimensiuni au creat spatial necesar pentru instalarea franelor de mare performanta BRABUS cu pistoane din aluminium, 12 la numar in fata si 6 in spate, discurile de frana avand dimensiunile de 380x36mm respectiv 355x28mm. Luxul si nivelul de inalta personalizare a interiorului sunt o alta specializare a celor de la BRABUS. BRABUS S V12 S Biturbo are intre dotarile exclusiviste incepand cu parti ale masinii unde este inscriptionat logo-ul BRABUS, volan cu forme ergonomice pentru o mai mare siguranta (acesta incluzand si air bag), pielea interioara moale Mastik si piele de cea mai buna calitate Alcantra. Cea mai rapida limuzina de lux din lume poate fi echipata cu un pachet multimedia BRABUS de inalta calitate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2341 :: 22.16MB