No SSO cookie

BMW X6

voteaza
(0/ 0)
BMW X6
Noutati-auto · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- Pe 31 mai 2008 spectaculosul model este prezentant in 9 orase - BMW X6 reprezinta un concept inovator, primul Sports Activity Coupé din lume

 
 

BMW X6 ofera o interpretare complet noua, inovatoare, a caracteristicilor si calitatilor de design specifice unui BMW Coupé de dimensiuni mari. Si, in acelasi timp, este cea mai sportiva si mai dinamica interpretare a unui model BMW X. Fie si numai prin designul sau, BMW X6 reprezinta, in cel mai autentic mod, dinamica superioara a condusului si suprematia remarcabila.

"BMW X6 este un automobil spectaculos, atat de deosebit incat a atras deja atat interesul potentialilor clienti, cat si al clientilor existenti. Cu siguranta se va plasa alaturi de BMW X5 intre modelele-vedeta ale acestui an. Prezentarea simultana in toata reteaua noastra de dealeri este un proiect pe masura valorii modelului.", considera Michael Schmidt, Directorul General al Automobile Bavaria Group.

Toti dealerii din reteaua Automobile Bavaria prezinta noul model pe 31 mai 2008. Astfel, automobilul poate fi vizionat sambata intre orele 10.00 - 15.00 in Bucuresti (Automobile Bavaria Baneasa, Automobile Bavaria Otopeni, MHS Motors - Militari), Brasov (Contempo Cars), Galati (Atlas Motors), Craiova (Oltenia Motors), Cluj (Autotransilvania), Constanta (Bavaria Motors) , Timisoara (Banat Car), Tg. Mures (Autotransilvania), Sibiu (Bavaria Cars).

Aspectul lui BMW X6 este individual si extravagant: partea frontala, sportiva si atragatoare, are prize de aer largi, linia laterala alungita, habitaclul jos. Proportiile sunt cele ale unui coupé clasic, cu suprafete convex-concave generoase si prin curgerea impetuoasa a liniei acoperisului catre un spate puternic.

Chiar din dotarea standard, BMW X6 este echipat cu tehnologia revolutionara xDrive de tractiune integrala si este primul automobil din lume care ofera Dynamic Performance Control (Control Dinamic al Performantei) pentru o agilitate unica, stabilitate a directiei, precizie si tractiune in orice situatie.
Distributia variabila a puterii este astfel asigurata nu numai intre puntea fata si cea spate - prin intermediul xDrive -, ci si intre cele doua roti spate, datorita Dynamic Performance Control. Acesta mentine functia de stabilitate superioara chiar si in cazul schimbarilor bruste de sarcina sau al depasirii acesteia.

Unitatea propulsoare este nou dezvoltata pentru varful de gama: motor V8 pe benzina, cu tehnologie Twin Turbo si injectie directa pe benzina (High Precision Injection). BMW X6 este dotat cu primul motor V8 pe benzina din lume ce are turbina si convertorul catalitic amplasate in sectiunea V dintre cele doua randuri de cilindri. Acest aranjament inovator asigura dimensiuni deosebit de compacte si ajuta la reducerea pierderilor de presiune la admisie si evacuare. Capacitatea este de 4.395 cmc, puterea maxima atinge 300 kW/407 CP la 5.500-6.400 rpm, cuplul maxim de 600 Nm la 1.750-4.500 rpm.
Fiind cel mai eficient motor din categoria lui, indeplineste standardele ULEV II si EU5, dispune de BMW EfficientDynamics in combinatie cu putere si performante maxime.

Gama de motoare este unica: motor V8 pe benzina cu Twin Turbo (300 kW/407 CP), motor cu sase cilindri, cu Twin Turbo (225 kW/306 CP), motor diesel cu sase cilindri, cu Variable Twin Turbo (210 kW/286 CP), motor diesel cu sase cilindri, cu supraalimentare (173 kW/235 CP).

Transmisia automata cu sase trepte, cu dinamica optimizata a schimbarii vitezelor este disponibila la toate versiunile de motoare, aducand schimbari de trepte extrem de rapid, confort suprem la schimbare, optimizare a consumului, levier electronic de selectare a vitezelor si clapete amplasate pe volan - toate disponibile standard.

BMW X6 dispune de o structura a caroseriei conceputa si realizata pentru o siguranta maxima a pasagerilor. In combinatie cu sistemele de siguranta pasiva, aceasta asigura toate conditiile esentiale pentru rezultate excelente in orice test de impact din lumea intreaga. Conceptul interior si caroseria sunt inovatoare: coupé cu patru usi, cu un portbagaj larg, ce se deschide mult in sus, interior sofisticat, de inalta calitate, cu o ambianta sportiva si luxoasa, patru scaune, compartiment reglabil pentru bagaje (570-1.450 litri).

BMW X6 este produs la uzina BMW din Spartanburg, in Carolina de Sud (SUA), in conformitate cu cele mai inalte standarde ale companiei care se aplica pretutindeni in lume. In prezent, BMW X6, BMW X5 si BMW Z4 sunt produse pe aceeasi linie de asamblare din cadrul uzinei din Spartanburg.

Variante de motorizare

BMW X6 xDrive50i: motor V8 pe benzina, cu Twin Turbo si injectie directa (High Precision Injection). Capacitate 4.395 cmc, putere maxima 300 kW/407 CP la 5.500-6.400 rpm, cuplu maxim 600 Nm la 1.750-4.500 rpm, acceleratie (0-100 km/h) in 5,4 secunde, viteza maxima 250 km/h, consum mediu de combustibil conform standardelor EU 12,5 litri/100 km, emisii CO2 conform normelor EU 299 g/km.

 

BMW X6 xDrive35i: motor cu sase cilindri, pe benzina, cu Twin Turbo si injectie directa (High Precision Injection). Capacitate 2.979 cmc, putere maxima 225 kW/306 CP la 5.800-6.250 rpm, cuplu maxim 400 Nm la 1.300-5.000 rpm, acceleratie (0-100 km/h) in 6,7 secunde, viteza maxima 240 km/h, consum mediu de combustibil conform standardelor EU 10,9 litri/100 km, emisii CO2 conform normelor EU 262 g/km.

 

BMW X6 xDrive35d: motor diesel, cu sase cilindri, cu Variable Twin Turbo si injectie common rail (a treia generatie). Capacitate 2,993 cmc, putere maxima 210 kW/286 CP la 4.400 rpm, cuplu maxim 580 Nm la 1.750-2.250 rpm, acceleratie (0-100 km/h) in 6,9 secunde, viteza maxima 236 km/h, consum mediu de combustibil conform standardelor EU 8,3 litri/100 km, emisii CO2 conform normelor EU 220 g/km.

 

BMW X6 xDrive30d: motor diesel, cu sase cilindri, cu supraalimentare si injectie common-rail (a treia generatie). Capacitate 2.993 cmc, putere maxima 173 kW/235 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim 520 Nm la 2.000-2.750 rpm, acceleratie (0-100 km/h) in 8,0 secunde, viteza maxima 210 km/h, 220 km/h cu adaptare optionala pentru mare viteza, consum mediu de combustibil conform standardelor EU 8.2 litri/100 km, emisii CO2 conform normelor EU 217 g/km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (4)

scris de Anonim

bani aruncati pe geam!

scris de Anonim

mama ce tare e masina asta ....stiu dupa propria experienta;))...............am dat ceva bani pe ea da a meritat.

scris de Anonim

super tare.imi dau dacia pe un x6 :coolsmile:

scris de Anonim

:coolhmm: mama ce tare e

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1536 :: 17.79MB