No SSO cookie

BMW X5 tunat de Hamann

voteaza
(0/ 0)
BMW X5 tunat de Hamann
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Germanii de la Hamann sunt recunoscuti atat pentru pachetele aerodinamice create, cat si pentru imbunatatirile mecanice aduse modelelor modificate. Cea mai recenta creatie se numeste Flash Evo M si a fost creata pentru un BMW X5.

 
 
Haman a modificat pana acum modele precum BMW Seria 5, Bentley Continental GT Speed, Mercedes SLR si BMW X6, iar acum a venit si randul modelului X5. Noul pachet Flash Evo M consta intr-un kit aerodinamic, interior modificat si o crestere semnificativa a puterii.

Pachetul aerodinamic este format dintr-o bara noua care poate fi dotata cu doua sau patru lumini de zi tip LED, o capota din fibra de carbon, panouri si praguri sportive si un eleron si difuzor din fibra de carbon. Pachetul exterior este completat de sistemul de evacuare montat central si de un set de jante de 22 sau 23 inch.

La interior se poate observa volanul sportiv realizat de Hamann, un vitezometru cu limita de 320 km/h, insertii de carbon si aluminiu si interior imbracat in piele si Alcantara. Clientii pot opta de asemenea si pentru placute iluminate cu sigla tunerului german.

In ceea ce priveste imbunatatirile mecanice, acestea sunt impartite in doua etape. In prima etapa, tunerul dezactiveaza limitatorul de viteza si creste puterea de la 550 CP la 610 CP, iar cuplul este ridicat pana la 780 Nm. Cel de-al doilea pachet creste puterea pana la 670 CP, iar cuplul pana la 950 Nm. Imbunatatirile mecanice sunt completate de un nou sistem de franare si un sistem de suspensii care reduce garda la sol cu 30 mm.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.9461 :: 22.22MB