Acum BMW isi arata interesul pentru largirea
serie de modele SUV, cu o masina de dimensiuni subcompacte care sa fie
deschizator de gama.
Cel mai probabil modelul se va numi X1 si va ajunge pe piata la
sfarsitul acestui deceniu. Pentru dezvoltarea sa, BMW are nevoie de
putine resurse pentru ca poate imprumuta o serie de componente de la
Seria 1 sau de la X3. Viitorul X1 poate fi construit pe platforma Seria
1 si propulsat de aceleasi motorizari, iar tractiunea integrala vine de
la X3.
Designul exterior al X1 va fi puternic influentat
de formele Conceptului CS, pattern care va fi multiplicat la toate
modelele viitoare ale BMW. Un X1 bine construit va putea rivaliza in
primul rand cu Mercedes GLK, dar si cu viitorul Q3, cu toate ca
oficialii BMW declara raspicat ca nu considera Audi drept concurent.
Acum se cunoaste faptul ca BMW X1 este deja dezvoltat pe planseta, dar
o decizie finala in vederea demararii productiei primului prototip nu a
fost inca luata. Daca va ajunge pe piata, X1 va avea un pret de
aproximativ 30 de mii de euro si nu va depasi o productie anuala de 100
de mii de unitati.
Aparitia pe piata a coupe-ului 4X4 X6 pare sa fi declansat o „isterie"
SUV in randul oficialilor de la BMW. Surse din interiorul companiei
sugereaza ca ar mai putea urma, pe langa X1, un crossover X4 ridicat pe
platforma X3 si un gigant SUV numit X7. Nava amiral flotei 4X4 a BMW ar
putea fi propulsata de un V12.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!