No SSO cookie

BMW va pune TwinTurbo pe motoare cu 3 cilindri

voteaza
(0/ 0)
BMW va pune TwinTurbo pe motoare cu 3 cilindri
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW a anuntat ca va extinde tehnologia TwinTurbo si in cazul motoarelor de cilindree mica, inclusiv celor cu trei si patru cilindri.

 
 
 

TwinTurbo inseamna tradus turbocompresoare twin-scroll alaturate unei injectii directe si cu variable-valve management (sistemul Valvetronic), ce permite livrarea unei puteri ridicate in conditiile pastrarii consumului de combustibil si al poluarii la un nivel redus. Altfel spus, cu TwinTurbo pe un motor mic oferi aceeasi putere ca si un motor mai mare dar fara TwinTurbo, cu un consum si poluare mult reduse.

 

TwinTurbo a debutat in 2009 pe motorul cu sase cilindri in linie montat sub capota lui Serie 5 GT (3 litri capacitate), tehnologia fiind de asemenea disponibila si pentru alte modele si motoare mai mari. In ianuarie 2011, BMW a lansat insa si X1 xDrive28i, ce dispune de un motor de 2 litri cu TwinTurbo, livrand 245 CP si 350 Nm in conditiile in care consumul mediu de combustibil este de doar 7,9 litri/100 km!

 

Umbla acum vorba prin targ ca bavarezii sunt in plin proces de dezvoltare a unei familii de motoare cu trei cilindri si de cilindree redusa, ce vor fi montate atat sub capota viitoarei generatii MINI, cat si sub cea a modelelor compacte entry-level BMW.

 

Mai mult, BMW doreste sa transforme noile motoare cu 3 si 4 cilindri (pe benzina dar si diesel) in best-seller in cadrul grupului. Aceasta noua familie ar urma sa atinga, in 2015, circa 1,5 milioane de motoare vandute anual prin modele MINI si BMW.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1919 :: 17.86MB