No SSO cookie

BMW va introduce un model cu tractiune frontala

voteaza
(0/ 0)
BMW va introduce un model cu tractiune frontala
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW doreste sa introduca un model cu tractiune integrala. Acesta va cu o clasa mai mica decat Seria 1.

 
 
BMW a declarat ca doreste sa introduca un nou model, care in premiera pentru BMW va avea tractiune frontala. Noul model va imprumuta din partea mecanica a modelelor Mini si va fi cu o clasa mai mica decat BMW Seria 1.

Noul model face parte din strategia celor de la BMW de a reduce costurile pieselor, prin schimbul de piese dintre Mini si BMW. Norbert Reithofe, unul dintre sefii de la BMW a declarat ca desi piata auto este in scadere, studiile demonstreaza ca inca se cauta modele premium din clasa mica.


BMW a declarat de asemenea ca noul BMW va rivaliza cu noul Audi A1 si noul Smart ForTwo realizat de Mercedes. Reithofe a declarat ca Mini si BMW vor extinde gama de modele, pentru a crea noi modele din segmentul compact. Acesta a mai dorit sa sublinieze faptul ca noul model cu tractiune frontala este diferit de modelul pentru oras dezvoltat de catre BMW, care probabil va folosi tehnologia hibrida.

Noul BMW va folosi aceasi tractiune ca si noul Mini Cooper. Lansarea noului BMW cu tractiune frontala va avea loc in 2013.

Andrei Monenciu


 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2546 :: 22.19MB