No SSO cookie

BMW va avea un afisaj color si tridimendional in parbriz

voteaza
(0/ 0)
BMW va avea un afisaj color si tridimendional in parbriz
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inginerii de la BMW lucreaza la cel mai complex display, care se dovedeste a fi foarte util, fiind color si tridimensional.

 
 
Cea de-a doua generatie a sistemului de afisare incorporat in parbriz este in lucru in uzinele bavareze. In comparatie cu prima generatie, noua tehnologie, denumita Head Up Display va fi atat color, cat si tridimensionala.


Utilitatea acestei tehnologii este foarte populara si speculatiile conform carora si alte marci vor investi in acest sistem, au inceput sa apara. Sistemul de afisare al celor de la BMW va echipa la inceput doar Seria 5, urmand apoi ca si fratii mai mici si mai mari sa aiba parte de tehnologia miraculoasa.


Indicatorii pe care ii foloseste acest sistem sunt viteza autovehiculului, indicatiile de navigatie sau reglementarile legale, corespunzatoare unui anumit tronson de circulatie. De asemenea, conducatorii modelului echipat cu aceasta optiune vor avea acces direct la comenzile telefonului, prin comenzile din volan, iar optiunile vor fi afisate pe parbriz.


Un alt aspect important al sistemului va fi acela ca soferului nu i se va mai atrage atentia atunci cand va schimba canalele radio sau melodiile preferate, optiunea reprezentand in asamblu un complex hands-free.


Valentin Danaila

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2784 :: 17.87MB