No SSO cookie

BMW trimite in somaj tehnic 28.000 de angajati din Germania

voteaza
(0/ 0)
BMW trimite in somaj tehnic 28.000 de angajati din Germania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul de automobile BMW a anuntat, marti, ca va trimite in somaj tehnic 28.000 de angajati de la patru uzine din Germania, incepand cu luna februarie, transmite AFP.

 
 
Masura este destinata reducerii costurilor intr-un mediu economic nefavorabil pentru sectorul auto si ar putea sa dureze pana la sfarsitul lunii martie, potrivit unui comunicat al grupului.

BMW a folosit metoda somajului tehnic si in lunile trecute in cazul a cateva mii de angajati din Germania.

Vanzarile producatorului auto s-au prabusit cu peste 25% in lunile noiembrie si decembrie, comparativ cu perioada similara din 2007, iar situatia in 2009 se anunta dificila.

Pe langa trei uzine din Bavaria, somajul partial va afecta si 190 de angajati de la fabrica din Berlin.

Lucratorii afectati de somaj tehnic vor beneficia de "cel putin 93% din salariul lor net", se arata in comunicatul de presa.

BMW s-a alaturat companiilor rivale Daimler si Opel, care au apelat deja la trimiterea masiva in somaj tehnic, in perioada de sfarsit de an, pentru a adapta productia la cererea redusa a pietei.

In plus, BMW intentioneaza sa solicite garantii din partea guvernului pentru filiala de servicii financiare, dupa ce, in decembrie, Volkswagen a procedat asemanator. 

 

Cuvinte cheie:
BMW |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2124 :: 22.19MB