No SSO cookie

BMW Team RLL a urcat pe podium la Laguna Seca

voteaza
(0/ 0)
BMW Team RLL a urcat pe podium la Laguna Seca
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

München, 12 mai 2012. Chiar dacă cele două maşini BMW M3 GT ale BMW Team RLL au fost în postura de lider al clasei GT pentru cea mai mare parte a cursei de şase ore de la Monterey, a treia rundă din American Le Mans Monterey, ele au încheiat pe locul al treilea, respectiv al patrulea.

 
 

Joey Hand (SUA) şi Dirk Müller (Germania) au terminat chiar în urma coechipierilor, pe locul al patrulea. Ambii piloţi au avut de suferit în urma incidentelor în care au fost implicaţi cu alţi competitori, iar Hand a experimentat maximum în acest sens pentru că era lider. Imediat după intrarea cursei în a doua jumătate, Joey a fost lovit din spate de modelul Corvette de pe locul al doilea, maşina BMW M3 GT #56 a pierdut bara şi difuzorul spate ceea ce a afectat echilibrul aerodinamic pentru restul întrecerii.

Încetinită de numeroasele perioade de neutralizare din primele cinci ore şi jumătate, cursa a fost decisă în cele din urmă în ultimele 15 minute când a fost fluturat steagul verde pentru ultima oară. Dirk Müller se afla pe poziţia a patra fără a fi ameninţat din spate, în timp ce Auberlen (BMW M3 GT #55) a repornit de pe locul al doilea. Înainte ca experimentatul pilot californian să poată declanşa atacul pentru poziţia de lider al categoriei GT, el a fost blocat de un prototip la intrarea în virajul 1, ceea ce a permis modelului Corvette de pe locul al treilea să se strecoare pe poziţia a doua. Pierzând şi mai mult teren la ieşirea din viraj, el a decis că este mai bine să conserve locul al treilea.

Acum, BMW se află pe locul al doilea în clasamentul constructorilor. Hand şi Dirk Müller sunt pe aceeaşi poziţie la piloţi, în timp ce Auberlen şi Jörg Müller se regăsesc pe locul al patrulea. După tradiţionala pauză în sezonul ALMS pentru ca echipele să poată participa la cursa de 24 de ore de la Le Mans (Franţa), cea de-a patra etapă - American Le Mans Northeast Grand Prix - va avea loc la Lime Rock Park (SUA), la 7 iulie.

Bobby Rahal (Team Principal):

"Fără îndoială, adversarii nu ne-au făcut viaţa uşoară. Ne-am păstrat locurile fruntaşe în ciuda faptului că am fost loviţi de mai multe ori şi am obţinut puncte preţioase."

Jörg Müller (BMW M3 GT #55):

"Mă bucur că am revenit la Laguna Seca. A fost o săptămână fantastică. Nu a fost o cursă uşoară, dar Bill şi cu mine au reuşit primul nostru podium împreună."

Bill Auberlen (BMW M3 GT #55):

"Aceasta a fost o cursă de şase ore şi am tratat-o precum un sprint de 45 de minute. Este incredibil cât de competitiv a devenit acest campionat. La ultimul restart, am fost scos de pe trasă de un prototip, iar Magnussen a profitat de oportunitatea ivită. Este bine că am urcat pe podium, dar mai avem de făcut încă doi paşi importanţi."

Dirk Müller (BMW M3 GT #56):

"Chiar dacă maşina noastră a fost afectată, aveam potenţialul de a ne clasa pe podium, dar am ratat această ocazie. Felicitări coechipierilor noştri pentru primul loc pe podium din acest sezon. Sunt încrezător pentru cursa următoare de la Lime Rock Park, acolo unde eu şi Joey vom încerca să redevenim lideri ai categoriei."

Joey Hand (BMW M3 GT #56):

"Astăzi am fost loviţi de pretutindeni. Pierderea barei spate a afectat masiv comportamentul maşinii. La viteze mari, maşina era atât de greu de stăpânit, încât Dirk şi cu mine am avut de muncit din greu pentru a duce lucrurile la capăt. Au trecut numai trei curse şi campionatul este deja foarte strâns. Acum suntem pe locul al doilea în clasamentul piloţilor, dar mai multe circuite din cele care vor urma ne-au fost favorabile în anii trecuţi."

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5242 :: 17.88MB