No SSO cookie

BMW si Toyota, brandurile auto in clasamentul celor mai etice companii din lume

voteaza
(0/ 0)
BMW si Toyota, brandurile auto in clasamentul celor mai etice companii din lume
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Institutul american Etisphere a publicat lista cu cele mai etice 99 de companii din lume.

 
 

Institutul Etisphere a publicat lista cu cele mai etice 99 de companii din lume. Institutul american publica anual o astfel de lista pentru a incuraja practicile corecte in afaceri. Cele 99 de companii sunt selectate din 35 de sectoare ale economiei pe o seama de criterii care tin de particularitatile fiecarei industrii in parte. 

 

Industria auto nu putea lipsi dintr-un astfel de clasament. Cele mai etice companii auto au fost vazute ca fiind BMW si Toyota, primul jucator din industria mondiala de profil. 

 

Etisphere explica ca criteriile de alegere ale ce,lor mai etice companii tin de factori precum inovatia, protectia mediului, contributii aduse societatii, modelul de guvernare al companiei, reputatia in fata legii. In aces an au intrat peste 22 de companii noi in acest top iar 44 dintre ele sunt in topul eticii de trei ani consecutivi.

 

Printre companiile care se gasesc in topul eticii merita numarate branduri celebre ca General Electric, McDonald's, Pepsi, Starbucks, Ikea, Intel, Hewlett-Packard, Vodafone, Unilever sau Google. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3518 :: 17.87MB