“Break”-ul a fost inlocuit de BMW in America de Nord cu modelul Serie 5 GT, ce a esuat in incercarea de a atrage cumparatorii de modele estate, “trimitand acei clienti catre Mercedes”. Mai mult, cei ce cumpara totusi Serie 5 GT, ar fi cumparat in mod normal un Serie 7.
Pentru Statele Unite, planurile lui BMW prevad vanzari anuale de Serie 5 GT de 4.000-8.000 de unitati. In realitate insa, anul trecut au fost vandute doar 2.848 de unitati, iar anul acesta se estimeaza ca se vor vinde 2.160 de masini. Situatia este destul de grava pentru ca o parte dintre dealeri sa inceteze complet sa comande Serie 5 GT.
Din acest esec, potrivit sursei citate, BMW a “invatat ca va trebui sa pastreze viitorul Serie 3 Touring in gama oferita clientilor (americani, nr)”. Din pacate, este prea tarziu ca BMW sa aduca Serie 5 Touring in “State”, dar acest lucru s-a putea sa se intample cand noua generatie va fi lansata pe piata.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!