BMW ofera fanilor sai din intreaga lume o incursiune inedita in istoria companiei dezvaluind astazi noi detalii si imagini despre doua concepte ale trecutului.
Primul pe lista bavarezilor a fost conceptul Z1 Coupe, realizat in 1988, un prototip care nu a fost vazut niciodata. BMW Z1 Coupe prezinta un vehicul cu 3 locuri, cu motor amplasat in spate si cu volan amplasat central. Conceptul BMW era reprezentativ prin motorul cu sase cilindri si 170 de cai putere, caroseria monococa din otel si tractiunea pe spate. BMW Z1 Coupe putea atinge viteza maxima de 225 km/h. Conceptul care nu a fost prezentat nicioada a fost dezvaluit cu ocazia sarbatoririi a 25 de ani de la infiintarea diviziei BMW Forschung und Technik.
Al doilea prototip pentru care marca din Munchen a facut o incursiune in trecut este BMW Z29, concept al anului 2001. Conceptul a fost construit la acea vreme cu materiale importate din Formula 1, prezenta un motor de M3 cu 343 de cai, usi in stilul Lamborghini si scaune Recaro. Vehiculul cu doua locuri a prezentat o structura monococa din fibra de carbon si motor amplasat central. Raportul putere -masa este de invidiat: 3,4 kg/cal- putere. BMW Z29 intruchipa un supercar adevarat, care putea sa sprinteze de la 0 la 100 km/h in 4,4 secunde si sa aiba o viteza maxima de 270 km/h.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!