No SSO cookie

BMW planuieste un M5 Station-Wagon

voteaza
(0/ 0)
BMW planuieste un M5 Station-Wagon
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masina nu va fi introdusa oficial pe piata pentru cel putin inca 12 luni. Dar noul break a fost recent surprins in teste pe celebra pista Nurburgring din Germania.

 
 
Masina a fost conceputa ca o riposta la modelele germane Mercedes E 55 AMG si AUDI Avant RS 6 iar pe piata Americana va concura si impotriva rivalei Dodge Magnum SRT-8. [poza1s] Masina va fi oferita cu acelasi motor de 5 L V10 cu dublu Vanos oferind performante extreme de generoase: putere maxima de 507 CP (la 7750 rpm) , cuplu maxim 520 N-m (la 6100 rpm). Turatia maxima este de 8250 rpm iar acceleratia 0-100 kph va fi realizata in mai putin de 5 secunde, in parte datorita si cutiei secventiale cu 7 trepte de viteza. Noul station wagon va beneficia de o punte pe spate diferita de varianta sedan pentru a acomoda greutatea crescuta a caroseriei. [poza2s] Ramine insa de vazut cum vor aprecia fanii BMW acest nou model odata ce va fi lansat pe piata. Pe de o parte, criticii pretend ca prin aceasta noua filozofie a firmei BMW, divizia sportiva M isi va pierde exclusivitatea de marca “premium”. Insa, din punct de vedere economic, acest model este menit sa atraga un anumit sector al pietei si anume clientii dornici de un station-wagon de lux si ultra performant.

 

Cuvinte cheie:
BMW | Audi |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2621 :: 17.84MB