No SSO cookie

BMW M3, preparat de nemtii de la Kneibler!

voteaza
(0/ 0)
BMW M3, preparat de nemtii de la Kneibler!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Firma de tuning a transformat sportiva de la BMW intr-o atleta de super-clasa.

 
 
Putine lucruri in viata sunt mai spectaculoase decat precedenta generatie a seriei 3, BMW M3 E46, una dintre cele mai complete masini construite vreodata. Cu toate acestea, multi tuneri, printre care si Kneibler Autotechnik cred ca e destul loc pentru imbunatatiri.


Rezultatele le puteti vedea in fotografiile de mai jos. Tunerii germani au facut modificari majore atat la motor si sasiu, cat si la caroserie. Compania a dat un boost M3-ului E46 cu un motor de 3,2 litri, cu o turbina, un interculer, dar si un upgrade ECU (Engine control unit).


Aceste modificari au transformat M3-ul intr-un super-car cu 456 CP, la un cuplu maxim de 498 Nm, in conditiile in care standardul era de 343 CP si 365 Nm. Pretul imbunatatirilor este, desigur, unul piperat, tinand cont ca nemtii au reusit sa scoata din buzunar 13,000 euro, doar pentru pachetul de performanta.


Pentru toate modificarile, Kneibler Autotechnik a investit in M3-ul de la E46 nu mai putin de 37,500 euro, in aceste costuri fiind incluse si frane, amortizoare, dar si elemente de design.


Valentin Danaila

 

Cuvinte cheie:
BMW | E46 | M3 | tuning |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4229 :: 22.2MB