No SSO cookie

BMW i3 parchează singur

voteaza
(0/ 0)
BMW i3 parchează singur
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vă prezentăm un video în care se observă funcţionarea sistemului de parcare automată a acestui model 100% electric

 
 

La un an de la prezentarea oficială a lui BMW i3 ce a avut loc pe 29 iulie 2013 în cadrul unui eveniment care s-a desfășurat simultan în trei metropole de pe trei continente: Londra, New York și Beijing, vă prezentăm sistemul de parcare automată a acestui model 100% electric.

Primul model BMW Group cu propulsie integral electrică are un preț de vânzare în Germania de 34.950 euro cu TVA sau 39.450 euro cu TVA pentru versiunea cu Range Extender a lui i3, adică versiunea cu motor suplimentar pe bezină cu doi cilindri de 650 cmc, care dezvoltă 34 CP şi care este montat în imediata vecinătate a electromotorului, deasupra punţii spate. Acest motor extinde autonomia maximă a automobilului la aproximativ 300 km.

Pachetul Park Assistant disponibil pentru modelul i3 oferă asistenţă pe parcursul manevrelor de parcare pentru a realiza această operaţiune într-un mod simplu şi fără prea multe bătăi de cap. Cu Park Distance Control în faţă şi în spate, cameră pentru mers înapoi şi Park Assistant, parcările vor fi foarte simplu de efectuat pentru şofer sau chiar vor fi făcute automat, în mod complet autonom, i3 reuşind să accelereze, să frâneze, să schimbe vitezele şi să controleze direcţia.

Sistemele de asistenţă la parcare de pe alte modele funcţionează semi-autonom, în sensul că şoferul accelerează şi frânează după indicaţiile primite de la maşină şi aceasta roteşte volanul.

Acest sistem disponibil opţional pe BMW i3 costă 990 euro, conţine toate dotările menţionate mai sus şi îl puteţi vedea în acţiune într-un clip realizat de Vali Porcişteanu în Austria:

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2461 :: 22.12MB