No SSO cookie

BMW devine cel mai valoros brand auto din lume

voteaza
(0/ 0)
BMW devine cel mai valoros brand auto din lume
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW depaseste Toyota si devine cel mai valoros brand auto din lume.

 
 

BMW a luat locul celor de la Toyota in topul celor mai valoarea branduri auto din lume, conform unui clasament care se intocmeste anual. Ford si Volkswagen si-au ridicat substantia cota de imagine, conform studiului BrandZ Top 100.


Motivul pentru care Toyota a pierdut intaietatea in fata celor de la BMW se datoreaza crizei generate de scandalul recall-ului masiv, insa specialistii sustin ca Toyota va reveni pe primul loc. Si valoarea de brand a celor de la BMW a scazut, cu 9 procente, insa a ceasta, situata la 21,8 miliarde de dolari, a ajuns sa fie deasupra valorii Toyota care a scazut cu 27 de procente.

In contrast, valoarea brandului Ford a ajuns la 7 miliarde de dolari, crescand cu 19%, iar cea Volkswagen a crescut cu 20% ajungand putin sub 7 miliarde de dolari.


Clasamentul pe domeniul auto a fost serios modificat in urma caderii producatoruilor premium. Mercedes, ocupantul locului 4, dupa Honda, a pierdut 11%, ajungan la 13,7 miliarde de dolari. Cea mai drastica cadere a suferit-o Porsche, 31% mai putin, ajungand la o valoare de brand de 12 miliarde de dolari. La nivel general, ocupantul locului intai este Google, cu o valoare de brand de 114 miliarde de dolari, urmat de IBM si Apple.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0651 :: 22.2MB