BMW a luat locul celor de la Toyota in topul celor mai valoarea branduri auto din lume, conform unui clasament care se intocmeste anual. Ford si Volkswagen si-au ridicat substantia cota de imagine, conform studiului BrandZ Top 100.
Motivul pentru care Toyota a pierdut intaietatea in fata celor de la BMW se datoreaza crizei generate de scandalul recall-ului masiv, insa specialistii sustin ca Toyota va reveni pe primul loc. Si valoarea de brand a celor de la BMW a scazut, cu 9 procente, insa a ceasta, situata la 21,8 miliarde de dolari, a ajuns sa fie deasupra valorii Toyota care a scazut cu 27 de procente.
In contrast, valoarea brandului Ford a ajuns la 7 miliarde de dolari, crescand cu 19%, iar cea Volkswagen a crescut cu 20% ajungand putin sub 7 miliarde de dolari.
Clasamentul pe domeniul auto a fost serios modificat in urma caderii producatoruilor premium. Mercedes, ocupantul locului 4, dupa Honda, a pierdut 11%, ajungan la 13,7 miliarde de dolari. Cea mai drastica cadere a suferit-o Porsche, 31% mai putin, ajungand la o valoare de brand de 12 miliarde de dolari. La nivel general, ocupantul locului intai este Google, cu o valoare de brand de 114 miliarde de dolari, urmat de IBM si Apple.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!