No SSO cookie

BMW a incheiat productia modelului M6

voteaza
(0/ 0)
BMW a incheiat productia modelului M6
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW a oprit in mod oficial productia modelul M6 coupe, M6 cabriolet si a propulsorului V10 de 507 CP

 
 
Primul model M6 a fost lansat in 1983 si a fost disponibil in doua versiuni: de 282 CP si 256 CP cu catalizator. Viteza maxima atinsa a fost de 254 km/h, viteza care l-a consemnat ca fiind al doilea cel mai rapid BMW din perioada sa. Acesta a fost inlocuit in 2005 de catre modelele M6  Coupe E63 si M6 Cabriolet E64.

Modelele E63/E64 sunt dotate cu un propulsor V10 de 5.0 litri capabil sa dezvolte 507 CP si cuplu de 520 Nm. Accelerea de la 0-100 km/h are loc in 4.4 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Modelul curent a fost scos oficial din productie, iar impreuna cu el s-a renuntat  si la propulsorul V10 de 5.0 litri de 507 CP. Acesta a fost inlocuit de noul propulsor V8 bi-turbo, propulsor care va fi regasit si pe noul M5. 

BMW a declarat ca noul BMW M6 va fi mai degraba un supercar decat un grand tourer, asa cum eram obisnuiti pana acum. Va fi un competitor direct pentru Mercedes SLS AMG, Audi R8 si gama de modele Porsche 911. Noul M6 va fi dotat cu un propulsor V8 bi-turbo de 4.4 litri capabil sa dezvolte 560 CP. Noul model a fost surprins luna trecuta in apropierea circuitului de la Nurburgring.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

pacat

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2572 :: 17.86MB