Beijing este una dinte cele mai aglomerate metropole din lume si poate deveni la sfarsitul acestui an cea mai aglomerata metropola din lume. Numarul de vehicule noi inregistrate in Beijing a crescut cu aproape 30% in primul trimestru din 2010, pana la 248.000 de unitati.
In acest context, estimarile arata ca pana la sfarsitul anului s-ar putea ca Beijingul sa aiba inca un milion de masini, lucru care va ridica suma totala a masinilor inregistrate in capitala Chinei la 5 milioane. Dezvoltarea extraordinara a Chinei si a capitalei sale Beijing, este oglindita in vanzarile de masini.
China a devenit in 2009 prima piata auto din lume, iat Beijing avea la sfarsitul anului 4 milioane de masini inmatriculate. La sfarsitul lui 2010 nu este niciun mister ca va avea 5 milioane. Capitala Chinei a avut nevoie de jumatatde deceniu sa atinga un milion de vehicule, lucru intamplat in 1997, iar astazi are nevoie de doar 12 luni pentru a mai adauga o asemenea cifra.
In 1949, pe strazile din Beijing circulau doar 2.300 de vehicule, in zilele noastre Beijing a devenit orasul care cumpara cele mai multe masini, circa 15.500 pe saptamana.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!