No SSO cookie

Beijing ajunge la 5 milioane de masini in 2010

voteaza
(0/ 0)
Beijing ajunge la 5 milioane de masini in 2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Beijing va avea la sfarsitul acestui an 5 milioane de masini inmatriculate.

 
 

Beijing este una dinte cele mai aglomerate metropole din lume si poate deveni la sfarsitul acestui an cea mai aglomerata metropola din lume. Numarul de vehicule noi inregistrate in Beijing a crescut cu aproape 30% in primul trimestru din 2010, pana la 248.000 de unitati.


In acest context, estimarile arata ca pana la sfarsitul anului s-ar putea ca Beijingul sa aiba inca un milion de masini, lucru care va ridica suma totala a masinilor inregistrate in capitala Chinei la 5 milioane. Dezvoltarea extraordinara a Chinei si a capitalei sale Beijing, este oglindita in vanzarile de masini.


China a devenit in 2009 prima piata auto din lume, iat Beijing avea la sfarsitul anului 4 milioane de masini inmatriculate. La sfarsitul lui 2010 nu este niciun mister ca va avea 5 milioane. Capitala Chinei a avut nevoie de jumatatde deceniu sa atinga un milion de vehicule, lucru intamplat in 1997, iar astazi are nevoie de doar 12 luni pentru a mai adauga o asemenea cifra.


In 1949, pe strazile din Beijing circulau doar 2.300 de vehicule, in zilele noastre Beijing a devenit orasul care cumpara cele mai multe masini, circa 15.500 pe saptamana.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2280 :: 18.68MB