Primul SUV romanesc, Dacia Duster, este cel mai de succes model auto produs vreodata in Romania. Duster a reusit sa se impuna mai ales pe piata occidentala, unde pretul mic si calitatile 4x4 il avantajeaza in fata rivalilor mai consacrati.
Bataia pe Duster este atat de mare, inca clientii au de asteptat chiar si 6 luni pentru achizitionarea unui SUV romanesc. Pentru a doua oara de la intrarea pe piata a modelului Duster, Dacia anunta cresterea capacitatii de productie la modelul 4x4.
In prezent, Dacia stabilise un target de 150.000 unitati produse pe an, iar de la inceputul lui 2011 va creste productia la 180.000 de unitati produse anual.
Producatorul roman cauta sa reduca termenii de asteptare pentru noul Duster, urmand sa produca din 2011 cu 30.000 de unitati mai mult. Pentru a evita ca uzina din Pitesti sa lucreze la capacitate maxima, odata cu cresterea productiei lui Duster, o parte din productia lui Sandero va fi transferata din Romania catre fabrica din Casablanca, Maroc. Dacia a primit in cinci luni 75.000 de comenzi pentru noul model Duster.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!