B & B Automobiltechnik a lansat detalii despre ultimul lor kit pentru Audi A7.
Tunerul german, specialist Audi, introduce un program in trei etape pentru motorul Audi de 3.0 litri bi-turbo A7.
In prima etapa, creste puterea la 340 CP si 690 Nm cuplu, pornind de la standardul de 313 CP si 650 Nm. Aceasta crestere este data de o modificare la partea electronica a masinii si o crestere usoara a presiunii, de 0,15 bar. Costul acestui prim kit este de doar 1498 euro.
A doua etapa imbunatateste puterea, ajungand la 365 CP si 720 Nm de cuplu, pentru suma de 1698 euro.
A treia etapa primeste imbunatatiri pentru injectoare, caile de admisie, conductele de aer si intercooler pentru a elibera la final 390 CP si 760 Nm cuplu maxim. Costul celui de-al treilea kit, cel mai puternic, este de 4.950 euro.
Sunt disponibile, in plus, arcuri sport, care reduc garda la sol cu 30 mm si reduc ruliului. Pretul lor este de 398 euro. Un kit de suspensie reglabil, special dezvoltat pentru Audi A7 este, de asemenea, disponibil, in doua variante, confort sau sport, pentru 1498 euro.
Pentru modele Audi A7 cu suspensie pneumatica, avem optional si o reducere electronica cu 30mm. Pretul pentru acest kit este de 1.298 euro.
B&B poate oferi si un sistem personalizat de evacuare sport din otel inoxidabil, care creste puterea cu inca 5 CP. Acesta costa 998 euro.
B&B ofera, de asemenea, un sistem de franare de inalta performanta cu sase pistoane, la un pret de 5.995 euro, iar clientii isi pot alege jante de diferite modele.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!