No SSO cookie

AutoRom, importator Mercedes-Benz în România, vrea sa vânda 645 de unitati din modelul Sprinter

voteaza
(0/ 0)
AutoRom, importator Mercedes-Benz în România, vrea sa vânda 645 de unitati din modelul Sprinter
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Societatea AutoRom, distribuitor oficial pe piaţa românească al producătorului auto DaimlerChrysler pentru marca Mercedes-Benz, estimează vînzări de 645 de unităţi din varianta Sprinter II facelift, lansată de curînd pe piaţa internă, informează un comunicat al companiei remis, luni, site-ului www.masini.ro.

 
 
[poza1s]Compania a comercializat, anul trecut, 530 de unităţi Sprinter, la care se adaugă alte 443 de unităţi din vânzări flote. În total, în 2002, societatea importatoare a livrat 1.448 de autovehicule comerciale uşoare, din care 779 au fost vînzări flote.
Lansat în anul 1995, Mercedes-Benz Sprinter reprezintă un reper pentru clasa autovehiculelor comerciale uşoare. Al doilea face lift pentru modelul Sprinter a fost efectuat la sfârşitul anului trecut, accentul fiind pus pe motorizarea acestui model.
Sprinter este propulsat de patru tipuri de motoare CDI, care dezvoltă puteri între 82 şi 156 CP, şi de un motor pe benzină de 143 CP. Modelul dispune pe lângă sistemele de antiblocare (ABS) şi antialunecare (ASR) şi de programul electronic de stabilitate (ESP).
“Mercedes-Benz Sprinter este primul autovehicul comercial din clasa sa care a introdus în echipare programul electronic de stabilitate (ESP), acest fapt demonstrând din nou calitatea de leader a mărcii Mercedes-Benz”, a declarat Jorge Leuschner, director general AutoRom.
[poza2s]Programul electronic de stabilitate (ESP) reprezintă o perfecţionare a sistemului antiblocare (ABS), combinat cu sistemul antiderapare (ASR). Programul acţionează impotriva efectului subviratoriu şi al celui supraviratoriu, printr-o limitare a turaţiei motorului sau prin frânarea independentă a fiecărei roţi.
La acţionările programului ESP şi la patinările fiecărei roţi lampa indicatoare din bord iluminează intermitent, pentru a-l informa pe conducător asupra condiţiilor de drum la limita stabilităţii.
ESP are acces atât la sistemul de frânare, cât şi la sistemul de management al motorului. Acesta evaluează constant datele furnizate de către senzorul unghiului direcţiei, senzorul turaţiei roţilor şi senzorul accelerării gravitaţionale şi detectează orice tendinţă de instabilitate a autovehicului.
În fracţiuni de secundă, programul ESP intervine în controlul electronic al motorului şi al sistemului de frânare, oferind asistenţa conducătorului auto în depăşirea situaţiilor critice prin generarea activă a forţelor de frânare pentru a determina stabilitatea direcţiei.
[poza3s]În eventualitatea în care autovehiculul intră într-o curbă şi are tendinţa sa derapeze din cauza roţilor motrice care au pierdut controlul cu solul (în condiţiile in care sistemul ASR este decuplat), programul ESP intră în acţiune şi sistemul ASR se cuplează automat.
La o viteza de peste 60 km/h, sistemul ASR este activat permanent, aceasta inseamnând că ASR se cuplează automat la depăşirea acestei viteze, iar dezactivarea sistemului ASR nu este posibilă la o viteză de peste 60 km/h.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1365 :: 17.77MB