No SSO cookie

Automobilul electric, la primul test public in Israel

voteaza
(0/ 0)
Automobilul electric, la primul test public in Israel
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- Prototipul automobilului electric, cu mufa in loc de rezervor,despre care dezvoltatorii proiectului spun ca va revolutiona transportul in anii urmatori, a facut duminica primul sau test public, in Israel, intr-o parcare din Tel Aviv, transmite AP.

 
 
Proiectul este dezvoltat de o companie noua (start-up) inregistrata in SUA de un om de afaceri cu dubla cetatenie, israeliana si americana. Compania se numeste Project Better Place si a reusit sa obtina o finantare de 200 de milioane de dolari pentru realizarea primei faze a proiectului.
Start-up-ul Project Better Place din Silicon Valley spera ca masina de serie sa ajunga pe strazile din Israel pana la sfarsitul anului 2010, dupa care sa fie vanduta in lumea intreaga. Duminica, oamenii de afaceri israelieni implicati in acestui proiect au facut primele teste, publice, cu prototipul. Masina este argintie si arata ca un sedan obisnuit, dar nu are teava de esapament, iar in locul busonului rezervorului se afla o mufa. Automobilul a fost construit de Renault, cu suportul guvernului israelian si al unei companii energetice daneze.
Israelul a demarat un proiect ambitios de sustinere a unui automobil electric pe scara larga, ca alternativa nepoluanta la autmobilele cu motoare ardere interna si ca modalitate de reducere a dependentei tarii de petrol. Aplicarea cu succes a proiectului folosirii unui automobil electric poate duce la reducerea importurilor de petrol la jumatate in cativa ani si la renuntarea la importurile de petrol in 10 ani.
Proiectul prevede construirea in Israel a unei retele nationale de 500.000 de puncte de realimentare cu curent electric si schimbarea bateriilor, iar masina de serie trebuie sa aiba o autonomie de 100 de mile.
Calculele initiale indica faptul ca pentru un numar de doua milioane de masini electrice folosite in Israel este nevoie de o alimentare electrica de 2.000 de MW/an, care se pot obtine investind cinci miliarde de dolari in productia de energie solara.
Cele mai mari piedici pana acum in utilizarea pe scara larga a automobilelor electrice a fost costul lor relativ ridicat si autonomia redusa fara reincarcare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

E arhisuficient pentru o masina de oras, cu care mergi la slujba, fara sa afumi.Noaptea masina sta oricum in parcare, n-are decat sa se incarce.

scris de Anonim

100 mile ? adica doar circa 170 km ? pai e foarte putin fratilor, vor fi cozi la alimentare si mai ales cat va dura aceasta ? haideti sa fim seriosi, in locul Israelului va fi un ocean panouri de energie solara ... doar un alt mod de a controla lumea ... pentru ca pana la urma evreii o vor impune si pe asta ...

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1751 :: 17.78MB