No SSO cookie

Automobilul electric, la primul test public in Israel

voteaza
(0/ 0)
Automobilul electric, la primul test public in Israel
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- Prototipul automobilului electric, cu mufa in loc de rezervor,despre care dezvoltatorii proiectului spun ca va revolutiona transportul in anii urmatori, a facut duminica primul sau test public, in Israel, intr-o parcare din Tel Aviv, transmite AP.

 
 
Proiectul este dezvoltat de o companie noua (start-up) inregistrata in SUA de un om de afaceri cu dubla cetatenie, israeliana si americana. Compania se numeste Project Better Place si a reusit sa obtina o finantare de 200 de milioane de dolari pentru realizarea primei faze a proiectului.
Start-up-ul Project Better Place din Silicon Valley spera ca masina de serie sa ajunga pe strazile din Israel pana la sfarsitul anului 2010, dupa care sa fie vanduta in lumea intreaga. Duminica, oamenii de afaceri israelieni implicati in acestui proiect au facut primele teste, publice, cu prototipul. Masina este argintie si arata ca un sedan obisnuit, dar nu are teava de esapament, iar in locul busonului rezervorului se afla o mufa. Automobilul a fost construit de Renault, cu suportul guvernului israelian si al unei companii energetice daneze.
Israelul a demarat un proiect ambitios de sustinere a unui automobil electric pe scara larga, ca alternativa nepoluanta la autmobilele cu motoare ardere interna si ca modalitate de reducere a dependentei tarii de petrol. Aplicarea cu succes a proiectului folosirii unui automobil electric poate duce la reducerea importurilor de petrol la jumatate in cativa ani si la renuntarea la importurile de petrol in 10 ani.
Proiectul prevede construirea in Israel a unei retele nationale de 500.000 de puncte de realimentare cu curent electric si schimbarea bateriilor, iar masina de serie trebuie sa aiba o autonomie de 100 de mile.
Calculele initiale indica faptul ca pentru un numar de doua milioane de masini electrice folosite in Israel este nevoie de o alimentare electrica de 2.000 de MW/an, care se pot obtine investind cinci miliarde de dolari in productia de energie solara.
Cele mai mari piedici pana acum in utilizarea pe scara larga a automobilelor electrice a fost costul lor relativ ridicat si autonomia redusa fara reincarcare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

E arhisuficient pentru o masina de oras, cu care mergi la slujba, fara sa afumi.Noaptea masina sta oricum in parcare, n-are decat sa se incarce.

scris de Anonim

100 mile ? adica doar circa 170 km ? pai e foarte putin fratilor, vor fi cozi la alimentare si mai ales cat va dura aceasta ? haideti sa fim seriosi, in locul Israelului va fi un ocean panouri de energie solara ... doar un alt mod de a controla lumea ... pentru ca pana la urma evreii o vor impune si pe asta ...

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2877 :: 22.19MB