No SSO cookie

Automobili Lamborghini prevede in 2008 un nou an record la capitolul rezultate

voteaza
(0/ 0)
Automobili Lamborghini prevede in 2008 un nou an record la capitolul rezultate
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automobili Lamborghini S.p.A. preconizeaza din nou rezultate record pentru anul 2008. Cifrele oficiale obtinute din vanzari vor fi comunicate in cadrul salonului auto de la Detroit, in luna ianuarie a anului 2009.

 
 
Chiar daca este un fabricant de masini de lux cu o productie restransa, Automobili Lamborghini nu ramane neafectat de actuala tendinta descendenta a activitatilor economice, ca urmare a crizei financiare mondiale. Cu toate acestea, compania se afla intr-o pozitie strategica favorabila, datorita identitatii sale de brand de lux cu o lunga traditie. Una din valorile sale centrale este exclusivitatea, mentinuta gratie unui management eficient al ofertei si unei politici stricte in ceea ce priveste volumul comenzilor. Acest principiu este de o importanta majora atat pentru distribuitori, cat si pentru clienti, fiind in acelasi timp decisiv pentru atractivitatea marcii.

Cu cea mai atragatoare paleta de produse din istoria de 45 de ani a companiei, cu cel putin o premiera lansata in fiecare an si cu o extindere continua a retelei de distribuitori pe piete noi cu un potential ridicat, Automobili Lamborghini a obtinut performante record la capitole precum cifra de afaceri, profitul si volumul de productie in ultimii patru ani, alaturi de o rar intalnita marja de profit de peste zece procente. Dezvoltarea companiei marcheaza unul dintre cele mai respectate programe de redresare din industria automobila si cea de lux.

Cu mult inainte de intrarea in 2009, compania a luat masuri decisive pentru a face fata eventualelor oscilatii ale pietei. in acest sens, flexibilitatea productiei a fost facuta posibila gratie unor concepte de cooperare, elaborate impreuna cu reprezentantii sindicali. Pe langa un program flexibil de lucru, s-a convenit ca orele de lucru nefolosite sa fie afectate programelor de instruire si calificare. Nu vor avea loc concedieri, dar s-a confirmat prelungirea vacantei de Craciun cu opt zile lucratoare.

Lamborghini nu se abate de la strategia sa pe termen lung. Nu vor avea loc reduceri de investitii in cercetare si dezvoltare, ci se vor continua demersurile de largire a prezentei brandului in lume, prin crearea de noi produse si extinderea retelei de distribuitori. Compania ramane fidela strategiei de a prezenta cel putin un produs nou in fiecare an. Cele mai recente exemple in acest sens sunt coupe-ul Lamborghini Gallardo LP 560-4, lansat pe piata in vara lui 2008, si Lamborghini Gallardo Spyder LP 560-4, prezentat in noiembrie 2008 si care urmeaza a fi lansat oficial in primavara lui 2009. Lamborghini isi continua obiectivele anuntate de a deveni cel mai profitabil producator de superautomobile sport, cel mai atractiv angajator si cel mai atractiv brand de pe piata de profil.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2079 :: 17.87MB