No SSO cookie

Automobile Dacia a platit 3,7 milioane dolari despagubiri unui fost angajat

voteaza
(0/ 0)
Automobile Dacia a platit 3,7 milioane dolari despagubiri unui fost angajat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automobile Dacia a plătit unui fost angajat, Romică Ion Sandu, peste 121 miliarde lei (circa 3,7 milioane dolari), drept despăgubiri pentru perioada în care compania a utilizat o invenţie a inginerului pentru reducerea costurilor de producţie la modelul Dacia Berlină.

 
 
[poza1s]"Pot să confirm faptul că executorul care a avut în sarcina executarea forţată a luat aceşti bani din contul nostru şi i-a transferat persoanei respective", a declarat agenţiei MEDIAFAX vicepreşedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe. El a precizat că societatea mai are două acţiuni pe rol în acest caz la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, dar a apreciat că şansele de recuperare a banilor sunt reduse. În 1991, Romică Sandu a proiectat capota portbagajului cu eleron înglobat (la viteze mari ajută la stabitatea maşinii) pentru modelul Dacia Berlină 1310. Aceasta a permis renunţarea la eleronul din cauciuc aplicat peste capota de tablă, reducând costurile de producţie a autovehiculului. Reclamantul a solicitat companiei drepturi băneşti pentru utilizarea proiectului său, în cadrul unor procese care au durat peste zece ani. În luna februarie 2004, fostul angajat a obţinut aprobarea începerii executării silite asupra uzinei din Piteşti, pentru sumele datorate, respectiv 120,25 miliarde de lei despăgubiri şi peste un miliard de lei cheltuieli de executare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1903 :: 22.17MB