No SSO cookie

Automobile Dacia a platit 3,7 milioane dolari despagubiri unui fost angajat

voteaza
(0/ 0)
Automobile Dacia a platit 3,7 milioane dolari despagubiri unui fost angajat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automobile Dacia a plătit unui fost angajat, Romică Ion Sandu, peste 121 miliarde lei (circa 3,7 milioane dolari), drept despăgubiri pentru perioada în care compania a utilizat o invenţie a inginerului pentru reducerea costurilor de producţie la modelul Dacia Berlină.

 
 
[poza1s]"Pot să confirm faptul că executorul care a avut în sarcina executarea forţată a luat aceşti bani din contul nostru şi i-a transferat persoanei respective", a declarat agenţiei MEDIAFAX vicepreşedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe. El a precizat că societatea mai are două acţiuni pe rol în acest caz la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, dar a apreciat că şansele de recuperare a banilor sunt reduse. În 1991, Romică Sandu a proiectat capota portbagajului cu eleron înglobat (la viteze mari ajută la stabitatea maşinii) pentru modelul Dacia Berlină 1310. Aceasta a permis renunţarea la eleronul din cauciuc aplicat peste capota de tablă, reducând costurile de producţie a autovehiculului. Reclamantul a solicitat companiei drepturi băneşti pentru utilizarea proiectului său, în cadrul unor procese care au durat peste zece ani. În luna februarie 2004, fostul angajat a obţinut aprobarea începerii executării silite asupra uzinei din Piteşti, pentru sumele datorate, respectiv 120,25 miliarde de lei despăgubiri şi peste un miliard de lei cheltuieli de executare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1451 :: 22.1MB