Alfa Romeo 159 isi largeste gama cu o noua versiune de echipare, care poarta la un nivel superior conceptul de dotare standard al segmentului. Daca Distinctive, varianta de top a gamei pana in acest moment, dispunea deja de o multime de accesorii menite a asigura luxul, confortul si siguranta, Emozione ofera un pachet consistent de dotari in plus fata de aceasta, fara ca pretul sa creasca, ci dimpotriva, cu un cost de achizitie mai scazut. Airbagul pentru genunchii pasagerului, sistemul Blue & Me cu bluetooth si USB, farurile cu xenon si dispozitiv de spalare, jantele din aliaj de 17” cu efect diamantat si scaunele cu reglare mecanica a inclinatiei sezutului formeaza pachetul suplimentar, care se traduce intr-un avantaj pentru client in valoare de 2400 de euro. Versiunea Emozione este disponibila pentru motorizarile 2,2 JTS 185 CP, 3,2 V6 260 CP 4x4, 1,9 Multijet 16v 150 CP si 2,4 Multijet 200 CP.
Exemplificand, Alfa Romeo 159 1,9 Multijet
Distinctive costa 30.405 euro (inclusiv TVA). Versiunea 1,9 Multijet
Emozione, beneficiind de accesorii suplimentare care ar ridica pretul
la 32.383 euro (inclusiv TVA), este oferita la costul de 29.983 euro
(inclusiv TVA). Toate acestea in conditiile in care dotarea standard a
variantei Distinctive cuprindea deja, printre altele, urmatoarele
echipamente: airbaguri frontale, laterale, windowbag, airbag pentru
genunchii soferului, sistemul VDC (include ABS, ASR, BAS, Hill Holder),
climatizare automata bi-zona, radio CD cu MP3 si comenzi pe volan,
cruise control, trip computer, tapiserie din piele, scaune anterioare
cu incalzire, geamuri si oglinzi retrovizoare electrice, jante din
aliaj, pachet vizibilitate (include senzor de ploaie, senzor aprindere
automata faruri, oglinda retrovizoare interna cu efect antiorbire,
senzor calitate aer, senzor dezaburire).
Primul client pentru Alfa 159 Emozione este binecunoscutul Mihai Leu,
care a acceptat si postura de testimonial al modelului. Astazi, a
devenit proprietarul unui exemplar de culoare neagra, in varianta de
motorizare 2,4 Multijet 200 CP. Motivele alegerii facute se regasesc in
declaratiile sale, Mihai Leu intrand pentru a treia oara in posesia
unui automobil Alfa Romeo:
“Aveam nevoie de o masina confortabila si sigura pentru familie”
“Mi-am dorit o masina pe care sa o pot conduce si sportiv, fara probleme de fiabilitate”
„Imi place mult designul Alfa Romeo, care nu seamana cu nimic altceva”
„Versiunea Emozione ofera tot ce am visat in materie de dotari si chiar mai mult de atat”.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!