No SSO cookie

Auto Cobalcescu a sarbatorit lansarea Daciei Logan - model pentru care spera vânzari de circa 300 de unitati

voteaza
(0/ 0)
Auto Cobalcescu a sarbatorit lansarea Daciei Logan - model pentru care spera vânzari de circa 300 de unitati
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Flăcări, artificii, fum, confetti, geamuri sparte, lumini, muzica celor de la Sistem - pe scurt spectacol total. Aceasta a fost atmosfera în care s-a desfăşurat lansarea oficiale care a avut loc in data de 8 septembrie la ora 20 la Showroom-ul Dacia al Auto Cobalcescu.

 
 
[poza1s] Silviu Docan, director general al companieia a declarat pentru www.masini.ro că până în prezent Auto Cobălcescu a primit circa 150 de cereri de achiziţionare pentru noul model Logan, vânzările totale până la sfârşitul anului pentru acest model urmând să crească la peste 300 de unităţi. De altfel, Auto Cobălcescu speră să atingă vânzări totale de circa 1.100 de unităţi pentru marca Dacia, la care se vor adăuga circa 900 de unităţi Renault. În primele 8 luni ale anului, compania a vândut circa 650 de Dacii şi un număr de 450 de maşini Renault. [poza2s]La prezentarea noului autoturism Dacia Logan, atmosfera a fopst incendiară. Oamenii de pe stradă s-au oprit şi s-au strâns în jurul showroomului Dacia de pe Octavian Goga, curioşi să vadă ultima creaţie Dacia, dar şi pentru a se bucura de concertul trupei Sistem. A fost momentul in care, un foarte vechi autoturism Dacia 1300, model scos din fabricatie, a incercat sa opuna rezistenta polidiscurilor si ciocanelor baietilor de la Sistem. Astfel, in cadrul unei atmosfere incendiare s-a facut trecerea la o noua generatie Dacia. Pentru a permite tuturor sa descopere noul model Dacia Logan, in zilele ce au urmat, intre 9 si 13 septembrie 2004, a avut loc in incinta Showroom-ului [poza3s]Dacia al Auto Cobalcescu, Operatiunea „Porti Deschise”. Timp de cinci zile, intr-o atmosfera festiva, s-a oferit tuturor celor interesati oportunitatea de a descoperi si testa gratuit modelul Logan, dar si de a afla detalii despre ofertele de finantare si serviciile post-vanzare. Vizitatorii au putut intra in posesia cheii speciale de joc cu care s-a putut participa la promotia „Ai cheia, demareaza!" si in cadrul careia s-au castigat cinci automobile Logan Ambiance, fiecare avand o valoare de 5860 de Euro. Tot incepand cu 9 septembrie, Dacia lanseaza garantia « Dacia Extenso ». Acest nou produs permite clientilor sa beneficieze [poza4s]de o garantie extinsa la 3 ani sau 100.000 de km , la tariful de 175 € pentru Logan si 155 € pentru Solenza. Oferta post-vânzare este completata de o noua gama de accesorii Dacia, creata cu ocazia lansarii modelului Logan. Vizitatorii vor putea descoperi aceste accesorii în showroom si în cataloagele care vor fi puse la dispozitia lor. Clienţii potenţiali ai Daciei Logan aparţin unei clase mijlocii care are o dezvoltare progresivă şi care reprezintă principalul vector de creştere al pieţei de automobile. Aceşti noi cumpărători sunt foarte bine informaţi cu privire la oferta internaţională de automobile dar nu au întotdeauna capacitatea de a achiziţiona o maşină nouă modernă. Atunci când cumpărarea [poza5s]unui automobil este posibilă, aceasta este considerată adesea şi ca o investiţie. Alte caracteristici ale acestor pieţe sunt condiţiile de utilizare adesea severe, cu regimuri climatice câte odată extreme, o reţea de drumuri deosebit de degradată, o întreţinere neregulată precum şi o supraîncărcare frecventă a vehiculelor. Aparitia Daciei Logan s-a bucurat de o reactie favorabila din partea pietei auto romanesti, operatiunea „Porti Deschise” fiind cel mai mare proiect desfasurat pana acum in reteaua Dacia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1988 :: 22.02MB