No SSO cookie

Audi TT Coupe si Roadster va primi propulsorul de 2.0 litri TDI

voteaza
(0/ 0)
Audi TT Coupe si Roadster va primi propulsorul de 2.0 litri TDI
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi va oferi propulsorul 2.0 TDI de 170 CP pe noul Audi TT coupe si roadster.

 
 
Noul Audi facelift nu sufera modificari mari in ceea ce priveste design-ul, insa este remarcabila partea frontala, care prezinta o noua bara frontala cu guri de aerisire foarte mari, o grila revizuita si lumini LED. Modificarile cosmetice continua si in in partea din spate a modelului cu stopurile de lumini mult mai mari si un deflector care asigura o circulatie corecta a curentilor de aer.

Audi a declarat ca va oferi varianta 2.0 TDI inca din aceasta vara, iar pretul unui TT Coupe facelift va fi incepe de la €34.850, iar cel al modelului roadster de la €35.900. Propulsorul 2.0 TDI dezvolta o putere de 170 CP si cuplu de 350 Nm. Ambele modele au ca si standard tractiune integrala si transmisie manuala cu sase rapoarte.

Audi a declarat ca modelul TT cu propulsorul de 2.0 litri TDI atinge 0-100 km/h in 7.5 secunde, iar viteza maxima este de 226 km/h. Consumul este de 5.3 litri/100 km, iar emisiile de CO2 sunt de 139 g CO2/km.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2145 :: 17.86MB