No SSO cookie

Audi S5 tunat de APS Sportec

voteaza
(0/ 0)
Audi S5 tunat de APS Sportec
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul elvetian APS Sportec a realizat un model special Audi S5, de 425 CP, la fel de rapid ca un RS5 in testul 0-100 km/h.

 
 
Audi S5 Coupe continua sa foloseasca venerabilul motor e 4.2 litri, V8, capabil sa ofere 354 CP, in timp ce S5 foloseste un motor de 3.3 litri, V6, supraalimentat, care scoate 333 CP.
Cu toate acestea, APS Sportec  a realizat un kit de performanta pentru modelul S5, atat pentru varianta coupe, cat si pentru cea decapotabila, insa in ambele cazuri, folosind echiparea de 3.0 TSI V6!



In orice caz, varianta propusa de APS Sportec, care poarta numele de "Stage One", pentru Audi 3.0 TSI V6, contine un filtru de aer special, cu un sistem care permite o circulatie mai libera a aerului, si o rescriere a valorilor din ECU. Desi nu pare cine stie ce, acest pachet reuseste sa scoata un plus de 97 CP de sub capota modelului S5, 3.0 V6, ridicand puterea totala la 328 CP si 440 Nm cuplu motor. Rivala sa, din aceeasi familie, Audi RS5, detine 425 CP la 6450 rpm si 520 Nm la 4250 rpm.


APS Sportec afirma insa ca acceleratia s-a imbunatatit cu 0,5 secunde, astfel ca S5 atginge 100 km/h in exact acelasi timp ca RS5, adica in 4,6 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.


Kitul de upgrade "Stage One" este disponibil in Marea Britanie si costa 1950 lire sterline, adica 2375 Euro, cu toate taxele incluse.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2861 :: 22.19MB