No SSO cookie

Audi R8 Spyder tunat, sau 600 CP care-ti ard buzunarele!

voteaza
(0/ 0)
Audi R8 Spyder tunat, sau 600 CP care-ti ard buzunarele!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Firma de tuning Sport Wheels a mai realizat un kit de upgrade pentru Audi R8 Spyder, iar Masini.ro va ofera detaliile de performanta si cele pecuniare ale acestuia.

 
 
Daca modelul de fabrica Audi R8 Spyder vi se  pare nesatisfacator, probabil ca baietii de la Sport Wheels va pot ajuta sa-l configurati dupa pofta inimii, insa trebuie sa aveti, cu adevarat, dare de mana!
Dupa toate calculele, un tratament complet va costa in jur de 62.000 Euro, sau cu alte cuvinte, cat jumatate din pretul masinii standard, intr-un show-room din Germania.



Casa de tuning isi incepe tratamentul cu numeroase elemente din fibra de carbon, care includ bara fata (7.799€), canale pentru racirea sistemului de franare (1.259€), spoiler frontal (1.799€), bara spate (4.799€), difuzor spate (3.799€) si eleron (1.999€).


Urmeaza motorul, unde intervine modificarea sistemului de evacuare (6.048€), ceea ce va ajuta la realizarea perfomantelor finale, de 600 CP si 580 Nm. Sistemul de franare poate si el fi imbunatatit prin adaugarea de elemente din ceramica, MOV'IT-CER, pentru "numai" 21.990€.


Minunatele jante din aliaj, de 20 inci pentru puntea fata, si 21 inci pentru spate, incaltate in anvelope Dunlop Sport Maxx, costa 4.599€, in timp ce intreg tuningul este completat de suspensia realizata dina luminiu, care costa 7.349€.


Deci, pentru amatorii de tuning, cam asa arata un tuning profesional, si cam asta este pretul pentru a fi Cel Mai Tare Din Parcare!


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1268 :: 17.88MB