No SSO cookie

Audi R8 Spyder tunat, sau 600 CP care-ti ard buzunarele!

voteaza
(0/ 0)
Audi R8 Spyder tunat, sau 600 CP care-ti ard buzunarele!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Firma de tuning Sport Wheels a mai realizat un kit de upgrade pentru Audi R8 Spyder, iar Masini.ro va ofera detaliile de performanta si cele pecuniare ale acestuia.

 
 
Daca modelul de fabrica Audi R8 Spyder vi se  pare nesatisfacator, probabil ca baietii de la Sport Wheels va pot ajuta sa-l configurati dupa pofta inimii, insa trebuie sa aveti, cu adevarat, dare de mana!
Dupa toate calculele, un tratament complet va costa in jur de 62.000 Euro, sau cu alte cuvinte, cat jumatate din pretul masinii standard, intr-un show-room din Germania.



Casa de tuning isi incepe tratamentul cu numeroase elemente din fibra de carbon, care includ bara fata (7.799€), canale pentru racirea sistemului de franare (1.259€), spoiler frontal (1.799€), bara spate (4.799€), difuzor spate (3.799€) si eleron (1.999€).


Urmeaza motorul, unde intervine modificarea sistemului de evacuare (6.048€), ceea ce va ajuta la realizarea perfomantelor finale, de 600 CP si 580 Nm. Sistemul de franare poate si el fi imbunatatit prin adaugarea de elemente din ceramica, MOV'IT-CER, pentru "numai" 21.990€.


Minunatele jante din aliaj, de 20 inci pentru puntea fata, si 21 inci pentru spate, incaltate in anvelope Dunlop Sport Maxx, costa 4.599€, in timp ce intreg tuningul este completat de suspensia realizata dina luminiu, care costa 7.349€.


Deci, pentru amatorii de tuning, cam asa arata un tuning profesional, si cam asta este pretul pentru a fi Cel Mai Tare Din Parcare!


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9028 :: 22.13MB