No SSO cookie

Audi R10 cu motor V12 TDI, 650 CP

voteaza
(0/ 0)
Audi R10 cu motor V12 TDI, 650 CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se pare ca AUDI AG este inca o data cu un pas inaintea concurentei: noul Audi R10 care a fost lansat in Paris are in dotare un motor nou-nout de 5.5 l, 12 cilindri, bi-turbo TDI, extrem de silentios si economic.

 
 
[poza1s] Prototipul Le Mans, cu mai mult de 650 CP, depaseste in mod semnificativ puterea tuturor masinilor de curse produse de Audi pana acum, incluzand in aceasta categorie si faimosul R8. Audi se aventureaza pe un teren neexplorat pana acum in ‘lumea diesel’, motorul acestui model fiind fabricat in intregime din aluminiu. [poza2s] "Unitatea centrala" a prototipului R10, echipata cu doua filtre diesel de particule, aproape ca nici nu seamana cu un diesel, datorita modului silentios de functionare.Cuplul mai mare de 1100 Nm solicita foarte mult sistemul de transmisie al masinii, astfel ca ultimele generatii Audi au fost echipate cu cutii de viteze capabile sa suporte o forta neobisnuita. In plus, au fost necesare schimbari radicale si in ceea ce priveste sasiul. Audi R10 are un ampatament mult mai lung decat R8. Rotile din fata sunt unice pentru un prototip Le Mans. ‘Proiectul Audi R10 este cea mai mare provocare pentru Audi Sport de pana acum!’, a spus W. Ulrich, Presedinte Audi Motorsport. ‘Tehnologia TDI nu a ajuns inca la limitele sale in ceea ce priveste motoarele sport. Noi suntem primii care o provocam atat de mult. Impreuna cu partenerii nostri de la Bosch, Michelin si Shell avem sansa sa scriem un nou capitol in istoria diesel a motoarelor sport.’

 

Cuvinte cheie:
Audi | R10 | Le Mans | R8 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1626 :: 22.03MB