No SSO cookie

Audi R10 cu motor V12 TDI, 650 CP

voteaza
(0/ 0)
Audi R10 cu motor V12 TDI, 650 CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se pare ca AUDI AG este inca o data cu un pas inaintea concurentei: noul Audi R10 care a fost lansat in Paris are in dotare un motor nou-nout de 5.5 l, 12 cilindri, bi-turbo TDI, extrem de silentios si economic.

 
 
[poza1s] Prototipul Le Mans, cu mai mult de 650 CP, depaseste in mod semnificativ puterea tuturor masinilor de curse produse de Audi pana acum, incluzand in aceasta categorie si faimosul R8. Audi se aventureaza pe un teren neexplorat pana acum in ‘lumea diesel’, motorul acestui model fiind fabricat in intregime din aluminiu. [poza2s] "Unitatea centrala" a prototipului R10, echipata cu doua filtre diesel de particule, aproape ca nici nu seamana cu un diesel, datorita modului silentios de functionare.Cuplul mai mare de 1100 Nm solicita foarte mult sistemul de transmisie al masinii, astfel ca ultimele generatii Audi au fost echipate cu cutii de viteze capabile sa suporte o forta neobisnuita. In plus, au fost necesare schimbari radicale si in ceea ce priveste sasiul. Audi R10 are un ampatament mult mai lung decat R8. Rotile din fata sunt unice pentru un prototip Le Mans. ‘Proiectul Audi R10 este cea mai mare provocare pentru Audi Sport de pana acum!’, a spus W. Ulrich, Presedinte Audi Motorsport. ‘Tehnologia TDI nu a ajuns inca la limitele sale in ceea ce priveste motoarele sport. Noi suntem primii care o provocam atat de mult. Impreuna cu partenerii nostri de la Bosch, Michelin si Shell avem sansa sa scriem un nou capitol in istoria diesel a motoarelor sport.’

 

Cuvinte cheie:
Audi | R10 | Le Mans | R8 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1614 :: 17.84MB