De la zvon sau declaratie la productia efectiva pot aparea insa probleme. Audi Q7 V12 este insa un model
norocos pentru ca a fost deja zarit la teste pe strada. Primele
fotografii cu SUV-ul arata ca marimea propulsorului i-a obligat pe
constructori sa redimensioneze gurile de aspiratie din partea
inferioara a barii fata.
Aceste este si motivul pentru care cei de la Germancarblog au urmarit
masina pentru a o fotografia si a o studia indeaproape. Pentru a
confuza pe curiosi, Audi a montat pe spatele masinii insemne cu logo-ul
4.2 litri TDI.
Un al doilea element care tradeaza caracterul special al masinii din
imagine sunt doua dungi metalice de culoare neagra pozitionate pe
extremitatile barii fata. Daca masina din imagine este intre-adevar
V12-le vom afla in viitorul foarte apropiat pentru ca Audi a declarat
ca o va aduce pe piata pana in 2008.
Dupa lansare, Q7 V12 va fi cel mai rapid SUV din lume cu un senzational
5.5 secunde pentru prima suta de km/h. Propulsorul V12 folosit de Q7
este adaptarea la productia de serie a primului diesel castigator la
cursa de 24 de ore de la Le Mans.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!