No SSO cookie

Audi porneste din prime linie a grilei la Le Mans

voteaza
(0/ 0)
Audi porneste din prime linie a grilei la Le Mans
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nici o imbunatatire a timpului pe un tur in ultima sesiune de calificari Allan McNish a fost cel mai rapid pilot pe ploaie Performanta deosebita si din partea lui Tom Kristensen

 
 

1.jpg
Audi Sport Team Joest va incepe cea de-a 75-a editie a legendarei curse de 24 ore de la Le Mans din prima linie a grilei de start. Aversele violente ce au cazut in cursul zilei de joi au impiedicat masinile sa-si imbunatateasca timpii inregistrati in sesiunea de calificari de miercuri. Astfel, grila de start a ramas nemodificata.
Joi, cel mai rapid pe pista inundata de ploaie a fost Allan McNish, care a stabilit cel mai bun timp al zilei la 4m01,257s cu putin inainte de miezul noptii. Cu 24 de ore inainte, scotianul aflat la volanul prototipului Audi R10 TDI cu numarul de start 2 a cedat, la mare lupta, disputa pentru pole position impotriva rivalilor de la Peugeot pentru numai 0,572 secunde.
Tom Kristensen a stabilit un timp aproape similar cu cel al lui Allan McNish in calificarile de joi seara. Recordmanul victoriilor la Le Mans a dovedit, ca si in ziua anterioara, ca se simt bine si este refacut dupa accidentul suferit, incident care l-a fortat sa ia o pauza indelunga.

Sambata, Allan McNish, Tom Kristensen si Dindo Capello vor porni de pe pozitia a doua a grilei, la comenzile prototipului Audi R10 TDI. Celelalte doua masini cu motorizare diesel ale constructorului din Ingolstadt vor pleca din linia a doua, respectiv a treia a grilei. Invingatori anul trecut, Frank Biela, Emanuele Pirro si Marco Werner au ocupat locul al patrulea in calificarti, in timp ce echipajul debutantilor - Lucas Luhr, Alexandre Pr�mat si Mike Rockenfeller - a terminat pe pozitia a cincea.
Cu locurile al doilea, al patrulea si al cincilea, Audi a reusit un rezultat bun in vederea "Cursei Anului". Cele trei prototipuri Audi R10 TDI au evoluat fara a avea probleme majore in sesiunea de joi seara. Toate cele trei masini au fost desfacute si reasamblate dupa prime sesiune de calificari, cea de miercuri. In cea de-a doua sedinta de calificari, prototipurile germane au evoluat deja in configuratia pentru cursa.
Schimbari similare ale conditiilor meteo - precum in cele doua zile de calificari - sunt asteptate si in timpul cursei, al carei start va aveal oc sambata, la ora 15.00 (ora 16.00, ora Romaniei).

Grila de start

1. Lamy/ Sarrazin/ Bourdais Peugeot 3m26,344s
2. Capello/ Kristensen/ McNish Audi R10 TDI 3m26,916s
3. Gene/ Minassian/ Villeneuve Peugeot 3m27,724s
4. Biela/ Pirro/ Werner Audi R10 TDI 3m28,301s
5. Luhr/ Pr�mat/ Rockenfeller Audi R10 TDI 3m29,736s
6. Collard/ Boullion/ Dumas Pescarolo-Judd 3m33,590s
7. Gounon/ Moreau/ Johansson Courage-AER 3m35,171s
8. Barbosa/ Hall/ Short Pescarolo-Judd 3m35,559s
9. Lammers/ Hart/ Bleekemolen Dome-Judd 3m35,660s
10. Campell-Walter/ Ortiz/ Nakano Creation-Judd 3m36,279s

 

Cuvinte cheie:
Audi | R10 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2580 :: 22.15MB