Joi, cel mai rapid pe pista inundata de ploaie a fost Allan McNish,
care a stabilit cel mai bun timp al zilei la 4m01,257s cu putin inainte
de miezul noptii. Cu 24 de ore inainte, scotianul aflat la volanul
prototipului Audi R10 TDI cu numarul de start 2 a cedat, la mare lupta,
disputa pentru pole position impotriva rivalilor de la Peugeot pentru
numai 0,572 secunde.
Tom Kristensen a stabilit un timp aproape similar cu cel al lui Allan
McNish in calificarile de joi seara. Recordmanul victoriilor la Le Mans
a dovedit, ca si in ziua anterioara, ca se simt bine si este refacut
dupa accidentul suferit, incident care l-a fortat sa ia o pauza
indelunga.
Sambata, Allan McNish, Tom Kristensen si Dindo
Capello vor porni de pe pozitia a doua a grilei, la comenzile
prototipului Audi R10 TDI. Celelalte doua masini cu motorizare diesel
ale constructorului din Ingolstadt vor pleca din linia a doua,
respectiv a treia a grilei. Invingatori anul trecut, Frank Biela,
Emanuele Pirro si Marco Werner au ocupat locul al patrulea in
calificarti, in timp ce echipajul debutantilor - Lucas Luhr, Alexandre
Pr�mat si Mike Rockenfeller - a terminat pe pozitia a cincea.
Cu locurile al doilea, al patrulea si al cincilea, Audi a reusit un
rezultat bun in vederea "Cursei Anului". Cele trei prototipuri Audi R10
TDI au evoluat fara a avea probleme majore in sesiunea de joi seara.
Toate cele trei masini au fost desfacute si reasamblate dupa prime
sesiune de calificari, cea de miercuri. In cea de-a doua sedinta de
calificari, prototipurile germane au evoluat deja in configuratia
pentru cursa.
Schimbari similare ale conditiilor meteo - precum in cele doua zile de
calificari - sunt asteptate si in timpul cursei, al carei start va
aveal oc sambata, la ora 15.00 (ora 16.00, ora Romaniei).
Grila de start
1. Lamy/ Sarrazin/ Bourdais Peugeot 3m26,344s
2. Capello/ Kristensen/ McNish Audi R10 TDI 3m26,916s
3. Gene/ Minassian/ Villeneuve Peugeot 3m27,724s
4. Biela/ Pirro/ Werner Audi R10 TDI 3m28,301s
5. Luhr/ Pr�mat/ Rockenfeller Audi R10 TDI 3m29,736s
6. Collard/ Boullion/ Dumas Pescarolo-Judd 3m33,590s
7. Gounon/ Moreau/ Johansson Courage-AER 3m35,171s
8. Barbosa/ Hall/ Short Pescarolo-Judd 3m35,559s
9. Lammers/ Hart/ Bleekemolen Dome-Judd 3m35,660s
10. Campell-Walter/ Ortiz/ Nakano Creation-Judd 3m36,279s
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!