No SSO cookie

Audi A3, 1.2 l TFSI si A4 3.0 l TDI, in premiera, la Frankfurt

voteaza
(0/ 0)
Audi A3, 1.2 l TFSI si A4 3.0 l TDI, in premiera, la Frankfurt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Germanii vor aduce doua motoare noi care vor echipa A3 si A4.

 
 
Impreuna cu S5-ul cu care vor face senzatie la Salonul Auto de la Frankfut, nemtii vor prezenta inca doua noi modele: Audi A3, 1,2 L TFSI si A4, 3,0 TDI, Euro 6.


Noul motor cu care va fi echipat A3-ul va dezvolta 105 CP, la un cuplu de 175 NM. Modelul ajunge de la 0 la 100 de km/h in 11,1 secunde, vitaza maxima atinsa fiind de 190km/h. Consumul mediu oferit de oficialii germani este de 5,5 litri / 100km. Comercializarea modelului in Europa va incepe in primul sfert al anului viitor.


In ceea ce priveste noul A4, acesta va rula cu un motor V6, de 3,0 litri, turbo diesel. Noul model va fi echipat cu un catalizator eNOX, integrat in partea finala a evacuarii, sistem ce va reduce cantitatea de reziduuri de oxid de azot.


Noul A4 va face parte din categoria de emisii Euro-6, care se pare ca va deveni una obligatorie, incepand cu anul 2014. Norma permite masinii sa ofere conducatorilor un consum mixt de 6,7 litri/100km. Modelul care va fi lansat la Frankfurt va ajunge de la 0 la 100 de km/h in 6,2 secunde, iar viteza maxima este de 250km/h.


Valentin Danaila

 

Cuvinte cheie:
Frankfurt | Audi | A3 | A4 |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2213 :: 17.86MB