No SSO cookie

Astazi incepe Raliul Germaniei

voteaza
(0/ 0)
Astazi incepe Raliul Germaniei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Raliul Germaniei, al noualea al sezonului 2011 din WRC, incepe astazi dimineata si se va termina duminica 21 august.

 
 

A noua etapa a sezonului 2011 din WRC, Raliul Germaniei, va debuta in aceasta dimineata, urmand a se incheia duminica seara. Raliul Germaniei va fi primul din 2011 disputat pe asfalt si se anunta etapa de casa a celor de la Citroen, Sebastien Loeb reusind sa se impuna aici de fiecare data in ultimii opt ani.

Prima proba speciala a Raliului Germaniei va fi si una dintre cele mai lungi, urmand sa se desfasoare pe o distanta de aproape 25 de kilometri. Dupa aceasta, vor mai urma vineri alte cinci probe speciale, sambata opt si duminica cinci.

Ieri s-a desfasurat o incalzire inainte de Raliul Germaniei, toti pilotii importanti parcurgand aproximativ sase kilometri din asfaltul nemtesc pentru acomodarea cu conditiile de pista. Pilotii Citroen au confirmat pronosticurile si au obtinut cei mai rapizi timpi, tanarul Ogier depasindu-l pe veteranul Loeb.

Mikko Hirvonen, pilotul Ford si ocupantul locului secund in ierarhia pilotilor, a fost al treilea, la egalitate cu Loeb, in vreme ce coechipierul acestuia, Jarri-Matti Latvala, a fost al patrulea, la doar doua zecimi de secunda de Hirvonen.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2120 :: 22.19MB