A noua etapa a sezonului 2011 din WRC, Raliul Germaniei, va debuta in aceasta dimineata, urmand a se incheia duminica seara. Raliul Germaniei va fi primul din 2011 disputat pe asfalt si se anunta etapa de casa a celor de la Citroen, Sebastien Loeb reusind sa se impuna aici de fiecare data in ultimii opt ani.
Prima proba speciala a Raliului Germaniei va fi si una dintre cele mai lungi, urmand sa se desfasoare pe o distanta de aproape 25 de kilometri. Dupa aceasta, vor mai urma vineri alte cinci probe speciale, sambata opt si duminica cinci.
Ieri s-a desfasurat o incalzire inainte de Raliul Germaniei, toti pilotii importanti parcurgand aproximativ sase kilometri din asfaltul nemtesc pentru acomodarea cu conditiile de pista. Pilotii Citroen au confirmat pronosticurile si au obtinut cei mai rapizi timpi, tanarul Ogier depasindu-l pe veteranul Loeb.
Mikko Hirvonen, pilotul Ford si ocupantul locului secund in ierarhia pilotilor, a fost al treilea, la egalitate cu Loeb, in vreme ce coechipierul acestuia, Jarri-Matti Latvala, a fost al patrulea, la doar doua zecimi de secunda de Hirvonen.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!